lördag 21 mars 2020

Andra träffen

Dags att berätta om andra träffen. Eller vad tycker ni?

Hon jag delade hotellrum med lämnade efter lunchen och jag hade alltså rummet för mig själv hela kvällen och natten.

Det var inte något jag hade räknat med, utan det kom som en aha-upplevelse och positiv överraskning när jag insåg att stora killen kunde komma förbi - vilket han också gjorde.

Det blev en hel del sex och det har tagit nästan en hel vecka att återhämta sig känns det som. Varit lite öm och träningsvärk typ :)

Till att börja med så gav jag honom en ordentlig avsugning. Vet att han gillar det och jag gillar att gå in i den rollen - att vara undergiven honom och göra det skönt för honom på det sättet. Hålla runt han och gapa stort för att ta hans stora i munnen.

Sen var det min tur och han klädde av mig helt naken och utforska mig länge och väl. Blev så kåt av hur han smekte och rörde över hela min kropp, låren, brösten, nacken, magen och så klart mellan mina ben.

När det var som skönast så tog han beslutet att även smeka mig i de något mer förbjudna regionerna. Då jag var så nära orgasm så var det ett bra beslut. Kunde känna hur hans hand smekte mig över rumpa och när jag kände hur hans finger rörde vid öppningen. Tröck på lite lätt. Så var det som att trycka på en knapp och orgasmen sköljde över mig.

Vi tog det försiktigt när han skulle tränga in i mig. Men det gick faktiskt bra. Gissar att jag hade vant mig från dagen innan.

Han kändes väldigt stor i mig fortfarande och vi hade skönt sex i sängen. Först missionären och sedan red jag honom.

Därefter flyttade vi till en fotölj som stod vid fönstret. Det var ganska mörkt ute och vi hade nedsläkt i rummet. Så jag stod på knä i fotöljen när han trängde in i mig bakifrån. Samtidigt som jag stönade varje gång han trängde in i mig så kunde jag se människor och bilar där nedanför på gatan.

Det var liksom en pirrig och speciell känsla och jag ler lite varje gång jag tänker tillbaka på det.

När han ökade takten så fick jag hålla fast mig i fotöljen och han tog mig ganska hårt i den positionen.

Vi avslutade i sängen. Han låg över mig och efter ett tag så ville han att jag skulle lyfta benen en anning och han höll om min rumpa för att styra mig lite.

En ganska vanlig grej jag och min kille brukar göra är att han ligger så över mig, samtidigt som jag smeker mig själv. Sen för att göra det där lilla extra som behövs så brukar han smeka mig över rumphålet. Typ 100 procents chans på orgasm.

Nu när stora killen tog mig i ungefär samma position så kommer jag på mig själv med att be honom att "fortsätta". Han var inte sen med att just fortsätta och när jag kände hur hans finger ritade en cirkel över mitt rumphål så tog kåtheten över helt.

Han stannade dock inte där, utan hans finger gled långsamt in i mig och under en lång stund av orgasmen kunde jag känna hur fittan krampade runt hans kuk som var i mig.

Därefter frågade han snällt om jag orkade fortsätta med att suga honom. Jag kunde ju inte direkt säga nej, utan jag gick ner på knä och lät han placera kuken i min mun.

Jag fick inte se själva sprutet då han kom i min mun, men jag såg att han tyckte det var väldigt skönt. Jag svalde allt den här gången och kände mig som en stygg flicka efteråt :)

Vi småpratade en hel del om vad vi gjort tillsammans och klockan han bli rätt mycket så han fick sova över. Var ju ändå två sängar på rummet. Han fick dock sova i sin säng. Var nog pirrigt det. Lite som att sova över hos nån och man vill inte göra nå onödiga ljud eller så.

Fast när jag nästna hade somnat så kom han över till mig och berättade att han ville ha mer. Han började smeka mig och kåtheten kom snabbt tillbaka.

Får erkänna att jag var inte lika aktiv den här gången, utan njöt istället av att han tog hand om mig. Han trängde in i mig och knullade mig djupt. Sen var han under täcket och slickade mig, för att återigen tränga in i mig.

Var skönt att ligga i sängen med särade ben och känna hans tyngd över mig och hur han fyllde upp mig. Hur takten ökade och hur han runkade och sprutade över min mage.

Vi torkade upp och jag sa att jag var ganska så nöjd redan. Så vi sa godnatt på nytt och han gick tillbaka till sin säng.

Så jag tar med mig många bra minnen.

Dels gillar jag utsikten från hotellrum - speciellt när man får den typen av behandling :)

Var riktigt häftigt att ha honom i munnen när han sprutade. Stort och mycket av allt. Så även om jag älskar att se när en kille kommer - så kan jag tänka mig andra alternativ också.




6 kommentarer:

  1. Verkade nice. Min favorit är att spruta över brösten. Men mun och ansikte är inte så dumt heller eller i fittan. Jag gillar att variera. Men över brösten gillar jag mest!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brösten är bra. Då ser jag allt på nära håll vad som händer.

      Radera
  2. Hej, brukar du gilla att bli slickad då du blivit fylld?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi brukar inte göra det. Möjligen att han smeker mig ibland när jag är kladdig.

      Radera
  3. OJ vad jag blir kåt när jag läser dina berättelser...
    Kuken har varit stenhård i över två timmar nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå. Gissar att du gör det skönt för dig och kommer snart med mig i tankarna.

      Radera