tisdag 3 mars 2020

Guldkant på min vistelse i Stockholm

Jag ska ju ner till Stockholm på kurs om inte allt för länge. Jag och killen har pratat en del om det eftersom han jag brukar kalla för stora killen bor i närheten.

Vi har ju träffats flera gånger tidigare och haft sex och det har blivit lite av mitt frikort. Min kille har inte direkt nåt emot det. Första gången var det mer känslor och svartsjuka inblandat, men efterssom det har varit lyckat tidigare så har situationen förändrats. Han tycker det är rätt spännande att vet att jag njuter på det sättet.

Jag tycker så klart det är spännande att träffa en annan kille, men också vet att jag har någon där hemma som sen vill att jag berättar för honom efteråt.

Nån variant av rollspel, fantasi och tänja på gränserna lite.

Så jag har något lite extra att se fram emot i min vistelse i Stockholm :)

Nån av kvällarna då jag är ledig så ska jag hälsa på hos honom. Får erkänna att det pirrar till en hel del och jag har inget emot om dagarna skulle gå lite snabbare.


8 kommentarer:

  1. Oj vad spännande, tar du på dig nåt särskilt "fint" för honom då? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog att fundera och bestämma sig för något. Vill ju känna mig fin liksom ;)

      Radera
    2. Du kan väl berätta allt i bloggen sen, alltifrån hur du valde kläder till hur kvällen med stora killen blev ;)?

      Radera
  2. Har du frågat den stora killen om du får ta bilder/filma något?

    När ska vi få se din killes kuk med ;)

    /Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har flera bildserier där vi har sex och killens kuk syns. Med stora killen har vi inte pratat om det direkt. Vet inte heller riktigt om det är den relationen vi har i och med att vi inte träffa allt för ofta.

      Radera
  3. Önskar att det var mig du skulle träffa, då skulle jag penetrera dig djupt och länge till orgasm :-)

    En anonym trogen läsare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att du önskar dig en sån upplevelse med mig. Gissar att du blivit kåt mer än en gång när du läst min blogg.

      Radera
  4. Vad är det som gör dig mest kåt av att träffa honom? Är ju speciellt för dig att träffa honom förståe jag men är det bara storleken på kuken?

    SvaraRadera