fredag 27 mars 2020

Välförtjänt orgasm

Då var arbetsveckan över för den här gången. Det är ett hårt arbete, men nån måste ju göra det :) När jag kom hem så kände jag att jag behövde en välförtjänt paus.

Efter som jag nu är ensammen i lägenheten så plockade jag fram min ena dildo. Blev en lite mindre då den är behändig och kommer åt på dom rätta ställena.

Tände ett ljus och la mig iklädd bara trosorna under täcket i sängen. Skönt att bara slappna av, känna täcket mot min nakna hud.

Jag började med att låta mina händer utforska min kropp. Vandra längs låren, upp över magen tills jag fann mina bröst. Formade mina händer runt brösten och liksom vägde dom i mina händer.

Har inte så stora bröst, men dom är ganska lagom. Ingen har ju klagat iaf.

Rös till lite av beröringen då bröstvårtorna var känsliga.

Lät händerna glida ner över magen och samtidigt som jag sträckte ut benen så nådde jag kanten på trosorna. Lätt ena handen glida in under trosan och rös till igen när jag rörde mina blygläppar med fingrarna.

Det var varmt och lite fuktigt. Inte så där halt fuktigt, det hade det inte hunnit bli ännu.

Lätt fingrarna massera och utforska. Klitoris smekte jag försiktigt och hela min kropp och fittan svarade. Skönt var det och vått började det bli under trosan.

Jag sträckte mig efter dildon och passade samtidigt på att ta av mig trosorna för att bättre komma åt. Lät den först glida med sin fulla längd mot läpparna utan att slå på den. Sen när jag slog på den så viberade den så skönt och jag kunde nog inte låta bli att stöna tyst för mig själv.

Med utsträckta ben åt varsitt håll och fötterna spända som att jag krampaktigt försökte greppa något med tårna kunde jag sedan få en lång och utdragen orgasm. Den lilla dildon med sin fulla längd inne i min fitta och med andra handen smekte jag klitoris.

Väldigt skönt... ... ... och välförtjänt.

2 kommentarer:

  1. Fick din pojkvän reda på att du haft en skön stund då :-)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag avslöjade vad för snuskigt jag hade gjort för honom.

      Radera