söndag 5 april 2020

Träning med mersmak

Hur går det för alla där ute i Corona-tider som dessa?

Själv försöker jag hålla mig inne så mycket som möjligt och inte åka buss och sånt i onödan.

Jag kom dessutom på idéen att träna hemma och insåg att det krävdes lite mer för att det faktiskt ska bli av här hemma. Lätt att man ger upp så snabbt.

Så jag tog på mig träningskläder och allt och försökte köra ett pass här hemma, vilket jag faktiskt fortsatt med. Gått ganska bra faktiskt.

Ben böj och sånt går jättebra. En annan bidragande orsak till att jag fortsatt också är att min "personliga tränare" blev väldigt intresserad när jag hade tighta träningsbyxor och linne på mig.

Så pass intresserad att han erbjöd mig massage i duschen ena dagen. En annorlunda massage, men väldigt avslappnande.

Senast så blev det mer "träning" i sängen efteråt. Han fick se när jag klädde av mig naken och därefter hade vi skönt sex i sängen. Jag provade att rida honom, men var för slut i benen. Så det blev en hel del missionären.

Känns lite pirrigt när han kollar in mig när jag tränar och känner lite. Han säger att det är för att kolla att jag gör "rätt", men jag tror att han har dolda intentioner ;)

3 kommentarer:

  1. Måste ha varit nice för honom att få se dig naken. Som sagt alla män gillar väl nakna brudar!!

    SvaraRadera
  2. Har du några gula stringtrosor att överraska killen med nu i påsk? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga stringtrosor, men har nåt vanligt par gula trosor.

      Radera