fredag 24 juli 2020

Vita lögner

Jag och min kille har pratat en hel del om tanken att låta mig gå på dejt med en annan kille. Men det är blandade känslor. Låt mig försöka förklara.

Vi har båda fantasier och några gånger har vi tagit det vidare till rollspel. Nån gång har vi gjort det mer "seriöst" och gått in i rollerna, men oftast är det mer att man har nån fantasi/känsla som man spelar på. 

Att viska i den andras öra nåt enkelt som tar fanasin vidare. Nån enkel fråga och så vidare. Exempelvis om fantasin är att jag gått på massage och jag får lite mer än vanlig massage.

Då skulle han exempelvis kunna fråga mig "Gillar du när du blir masserad längs låren" eller "Skulle du vilja att att handen gled närmare...".

Små frågor eller korta kommandon som gör att fantasin liksom får utvecklas och det blir lite extra spännande. Nice tycker jag och det brukar vi göra ganska ofta.

Men den här gången tänker vi hur det skulle vara att ta det steget längre. Att det inte bara är fantasier som vi båda är fullt införstådda med. Utan att faktiskt kunna göra något där det inte är ett rollspel utan mycket mer äkta.

Den här kille som flirtade med mig. Verkar ju vara riktigt intresserad av mig och då skulle ju en dejt med härlig avslutning vara så nära verkligheten man kan komma. Inget rollspel och en osäkerhet vad som kommer att hända.

Däremot känns det ju inte rätt att lura någon. Liksom inge falska förhoppningar. Så det är uteslutet att ljuga helt och hållet. Det skulle vara taskigt.

Jag har hållt kontakten med killen en del dom här dagarna. Inget sexuellt och så, utan vardagligt prat.

Just nu är känslan så här. Jag berättar för honom och gör det klart att jag inte är ute efter något seriöst. Men samtidigt att jag kan tänka mig att träffa honom om han vill. Att det kan vara kul att träffa nån bara för nöjes skull liksom.

Sen om han ändå vill träffas så känns det öppet och helt okay att liksom ta det vidare dit det leder. 

Jag har redan börjat tänka lite på hur det skulle vara. Att liksom vara mindre försiktig och blyg. Att jag får gå in i en roll där jag lite av lockar honom. Tanken av det gör mig tänd.








5 kommentarer:

  1. Då får vi se hur det går för dig då.
    Är det slut med den stora killen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har inte pratat på ett tag. Han bor ju en bit bort så det gör det svårt att kunna träffas.

      Radera
  2. Du har aldrig varit sugen på gloryhole på en porrklubb? Suga av tre fyra kukartills de sprutar en massor med sperma på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske inte direkt sugen på riktigt, men har fantiserat om det. Har ju skrivit nån sexnovell tidigare på bloggen med liknande tema. Men som sagt... kanske inte någon fantasi som jag planerat att genomföra på riktigt.

      Radera
  3. Jag skulle vilja testa gloryhole med kvinnor som stoppar in sina musar i hålet. Tänk att få slicka en och pulla två samtidigt i tre gloryhole.

    SvaraRadera