fredag 28 september 2018

Inget med den stora killen

Skrev tidigare om att jag hade pratat med "den stora killen" om att träffas. Fast nu har han gått och börja dejta en tjej så det verkar inte bli något av det.

Jag är lite besviken för jag hade sett fram emot det. Var ett tag sen sist och ombyte förnöjer - som man brukar säga.

Sett fram emot att bli "omhändertagen" av honom. Att vara lätt undergiven och underkasta mig honom. Han sexiga och kraftiga kropp och att han är betydligt mycket längre än mig gör det spännande.

Sen att något annat är stort är ett extra plus. Varje gång har jag blivit förvånad, men aldrig besviken.

Så nu är jag lite besviken. Jag ville ju ha honom för mig själv.

6 kommentarer:

  1. Kan du inte köpa ett clone the Willy kit och be honom göra en kopia på hans stora så har du en mysig dildo sen. Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju min uppblåsbara ifall jag bara vill ha stort.

      Radera
  2. Då får du hålla dig till din pojkvän bara då i fortsättningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant, men har varit en extra krydda dom träffar vi haft. Såg ju fram emot det.

      Radera
    2. Okej, sånt är livet.

      Radera
  3. Jag finns ju, i samma kommun...

    SvaraRadera