fredag 21 september 2018

Uniformer

Igår följade jag med på en arbetsplats där många bar uniform.

Aldrig egentligen tänkt på det som något speciellt eller upphetsande, men måste nog erkänna att det har sin inverkan.

Även om alla var snälla och trevliga. Lättsamma att prata med och så vidare. Så väcktes en viss känsla. Respekt, att jag fick hålla mig lite extra skärpt och viss undergivenhet.

Känslan höll i sig under dagen och efter jobbet så småfantiserade jag lite. Många tankar berörde området undergiven/dominant.

Inte alltid direkt sexuellt, men nåt pirr skapade det.

Så jag kan förstå att vissa tänder på uniformer. Nästa vecka ska jag dit igen.

10 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja knulla en kvinnlig polis eller en brandkvinna. Det hade varit sexigt. Tänk att få sätta på handbojor på en kvinnlig polis och bara dra byxorna och trosan och släppa fram brösten och knulla henne mot en polisbil. Hade varit häftigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Polis är kanske det första man tänker på. Hon kanske är sträng med dig först, men sen är det du som tar kontrollen.

      Radera
  2. Vad var det för uniformsjobb då fina josefin ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hemligt. Vissa saker måste jag ju få hålla hemligt ;)

      Radera
    2. Då är det Säpo, då :-)

      Radera
  3. Nästa gång går du troslös dit ;-)

    /T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det ;) Fast börjar vara lite kyligt här för att gå i kjol... och då är det inte bara för att jag är troslös under kjolen utan att man behöver klä på dig lite mer för att inte frysa helt enkelt.

      Radera
  4. Älskar dina bröst och din fitta. Riktigt ögongodis.

    SvaraRadera
  5. Visst är det så, en mus att dö för :-)

    SvaraRadera
  6. Kanske fina josefin längtar efter en polis, ordningsvakt eller militär i uniform eller statschefen i sin amiralskostym :-)
    Är kungen för gammal för dig, jag har hört att han gillar yngre kvinnor ibland :-)

    SvaraRadera