lördag 8 september 2018

Orgasm i duschen

Efter en arbetsvecka är jag ganska trött. Äntligen helg och igår blev det en varm och skön dusch innan sängen

Blev en ganska lång stund i duschen där jag hann med att tvätta bort veckans smuts så att jag kände mig ren. Men jag hann även med att onanera samtidigt som det varma vattnet sköljde över mig.

Använde bara fingrarna - mest utanpå och över klitoris så klart. Men pullade mig även försiktigt i öppningen som var hal.

Det är lite annorlunda att få orgasm stående. Inte så ofta det sker. Oftast ligger jag på rygg och ibland i doggy.

16 kommentarer:

  1. Lät inte dumt, fick inte duschstrålen hjälpa till den här gången? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fingrarna kan sin grej och gör ett riktigt bra jobb ;)

      Radera
    2. Låter underbart och tvivlar inte på att du vet vad du gör ;) Verkar ju som duschstrålen är en bra ”leksak” bland er tjejer, haft två man legat med som inte direkt haft något emot den (och tucker det är ritkigt hett) :)

      Radera
  2. Har du dusch eller badkar som du klev ner i då? :-)
    Det verkar vara blött och halt ofta därnere, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dusch... är dumt att stå upp i badkaret och onanera :)

      Radera
    2. Okej :-)
      Man kan både bada och duscha i en badkar :-)

      Radera
  3. Älskar att läsa din blogg och se dina bilder. Har förbrukat mycket sperma tack vare dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra! :) Tur att det inte är någon brist på sperma och det kommer mera.

      Radera
    2. Ja himla tur. Vore oerhört tråkigt. Är tacksam att jag som man har den funktionen att kunna spruta ju. Skulle inte byta bort det för alla pengar i världen!!

      Radera
    3. Sperma behövs ju för att vi människor ska föröka oss så det tillverkas hos vi killar/män hela våra liv.

      Radera
  4. Hade gärna legat naken bredvid dig och vi masserat varandra. Jag smekt din klitoris och pullat dig bla och du masserat min prostata samtidigt som du sugit eller runkat mig. bla. Hade varit underbart.

    SvaraRadera
  5. Vad härligt det är att läsa din blogg. Blir lika kåt varje gång du gjort ett inlägg. Fantiserade du om ngt speciellt i duschen när du onanerade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra - lite det som är meningen med bloggen.

      Radera
  6. Får din kille spruta dig i ansiktet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har hänt... är det vad du önskar att göra?

      Radera
    2. Ja. Det är nåt jag tänder enormt på. Svårt att förklara men är nåt intimt och en bekräftelsegrej.

      Radera