torsdag 27 september 2018

Kåt om natten

Vaknade på morgonen med varm och kladdig fitta. Så nåt måste jag ha drömt. Kommer faktiskt inte riktigt ihåg om jag drömt så mycket snuskigt. Ibland gör jag det - är ju riktigt härligt att drömma så där snuskiga drömmar. Kan ju nästan vad som helst hända (ooops)...

Har börjat använda ett par trosor åt en kille som köpt dom av mig. Tänkte skicka dom till honom nästa vecka. Då borde dom ha dragit åt sig mer än tillräckligt av mina dofter och smaker.

Så jag ser fram emot en lite porrig och snuskig dag. Är som alltid lite speciellt att bära trosor - samtidigt som jag vet att det inte gör något om jag blöter ner dom, eftersom dom ska skickas till någon som bara uppskattar kladdiga fläckar i trosorna.

2 kommentarer:

  1. Det fuktar på därnere :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är otroligt vad halt det kan bli. Tur att det går att byta trosor.

      Radera