lördag 5 september 2020

Buttplug i tvättstugan

Hade för ca en vecka sedan ett litet äventyr med min buttplug.

Jag och killen var lite flirtiga för oss själva i lägenheten, men det var strax dags för vår tid i tvättstugan. Först skojade vi lite om buttplugen, men sen tog killen fram glidmedel och min buttplug och sa att jag skulle ha den i mig när jag gick till tvättstugan.

Jag har faktiskt gjort det tidigare så det blev en repris på det.

Killen hjälpte mig med buttplugen. Först glidmedel runt öppningen och sen en klick på pluggen så gled den in så lätt så. Det är inte nån jättestor en, utan en lite mindre i metal med en diamant på toppen.

Jag tog på mig trosor och ett par träningsbyxor och sen promenerade jag till tvättstugan. Det var pirrigt och nervöst och känslan av att vara uppfylld i rumpan kunde jag liksom inte bara glömma bort.

Jag fick snabbt hälsa på en äldre herre som bor i huset. Han hade nog fått hjärtattack om han visste vad jag hade innan för trosorna.

Som tur är så går det snabbt att fylla en tvättmaskin och slå på den. Så jag kunde återvänta till killen nästan på en gång.

Han väntade på mig och först så fick jag suga av honom stående på knä. Buttplugen gjorde sig påmind och det stramade till när jag stod på knä.

Sen blev det lite utav en snabbis. Av med byxorna och trosorna. Killen tog försiktigt ut buttplugen och jag kände mig direkt mycket mindre "fylld" eller hur man ska beskriva det.

Sen blev det missionären där killen låg över mig. Men ganska snart så kunde jag känna hur hans nyfikna hand började utforska min rumpa och snart kände jag hur ett finger rörde vid mitt stjärthåll som nyss hade varit fylld av buttplugen.

Dom pulserande stötarna för varje gång han trängde in i mig med sin kuk, samtidigt som jag kände hur hans finger gled djupare in i min stjärt gjorde att orgasmen sköljde över mig.

Det är faktiskt ett rätt vanligt sätt jag får orgasm på när vi har sex. I missionären. Sen när det börjar vara lite extra skönt så brukar killen massera min rumpa och lätt kring mitt stjärthål.

Den här gången blev det dock lite djupare.

Sen fortsatte han att knulla mig tills han drog sig ut och sprutade över mina mage och brösten ända upp mot min hals.

Så efter det fick jag tvätta av mig lite också.



2 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft det nice. Helt otroligt vilket lustcentra analen är egentligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag tycker det kan vara skönt och just att känna sig uppfylld är en häftig känsla. Men den stora grejen är nästan spänningen och att det är lite förbjudet.

      Radera