fredag 4 september 2020

Tillbaka till vardagen

Jag har haft lite uppehåll från bloggen efter semestern. Har hel enkelt varit en massa annat.

Sommaren har börjat vara över här uppe och det är riktigt kallt på kvällar och nätter. Den lilla färg jag fått från sommarens sol har börjat blekna. Så jag börjar ha min vanliga ljusa hy igen. Jag vet att många tycker det är fint, men lite mer färg hade jag nog föredragit.

Sex och snusk har jag inte varit utan. Jag har ju killen min och självklart blir det sköna stunder i sängen.

Jag har lekt med min Satisfyer-leksak och den här gången var killen med när jag fick en våt orgasm. Ingen fontänorgasm på så sätt att det sprutade, utan i samband med orgasmens sammandragningar så sipprade det ut vätska.

Det var en extra krydda att få orgasmen och samtidigt veta att killen nyfiket tittade på.

Vi har även lekt lite med buttplugen, men det kanske jag skriver om senare i helgen ;)



2 kommentarer:

  1. Stönade du högt när det gick för dig?

    SvaraRadera
  2. Både ja och nej. Helt tyst var jag inte. Däremot så med den leksaken så blir fokus väldigt mycket kring klitoris. Blir lite som att jag kopplar bort allt annat. Exempelvis var det svårare att komma när killen rörde vid mig. Så han fick snällt titta på istället.

    Däremot kan jag vara högljudd när vi har sex.

    SvaraRadera