söndag 2 maj 2021

Färgglada trosor

Plockade fram bilder på ett gäng färgglada trosor jag fotograferat tidigare. Dessvärre har jag inte kvar nån av dom, utan alla har skickats iväg till nån härlig bloggföljare som fått ta över dom efter det att jag använt dom flitigt under några dagar.

Men jag gillar bilderna och kanske det kan ge just dig lite inspiration.

Färgglada?

Röda eller svarta?

Spets?

Vad gillar du bäst?








Kontakta mig på finajosefin@hotmail.com om du är intresserad av att köpa mina använda trosor. Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. En liten tanke, om jag skulle vara intresserad av att köpa ett par trosor, skulle du kunna tänka dig att leverera dem personligen på en förutbestämd plats? Med en ytterligare tvist... du ska ha på dem på vägen till mötet för att sedan precis innan eller när vi ses ta av dem och räcka över dem.
    Vad tycker du om den tanken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett förslag som dyker upp då och då. Visst finns det något spännande med tanken, men jag har från början bestämmt att jag inte ska träffa någon på det sättet. Det jag gjort nån gång är att lämna trosorna utomhus för upphämtning. Men då Har det skett på mina villkor.

      Radera