onsdag 19 maj 2021

Dubbel sprutorgasm

Snubblade över ett inlägg för en som hade provat på en ny sexleksak och mitt intresse väcktes. Det var en sån här lufttrycksleksak likt min Satisfyer, men den här var av ett annat märke och modell. Inte bara tryckluft för klitoris så var det även en lagomt stor dildo med vibrator samt en fjärrkontroll.

Jag läste om den på kvällen före jag skulle sova och drömde om den på natten. Så när det väl blev morgon  så berättade jag och visade för killen vad jag hade hittat för något spännande.

Under dagen var en kåthet och spänning närvarande och jag blev ju lagomt besviken när killen meddelade att han inte skulle komma hem i tid. Jag som ville bli knullad...

Men skam den som ger sig - jag har ju fortfarande min Satisfyer. Så jag tog fram min leksak och satte igång att göra det skönt för mig själv i sängen. Den sköna känslan infann sig snabbt och efter en stund så kunde jag känna hur den våta orgasmen var på väg och en stund efteråt hade jag fått en lång och skön orgasm och safterna hade översvämmat min fitta.

Jag höll på att städa undan efter mig när killen kom hem och undrade vad jag gjorde. Han kände på mig och förde in ett finger i min våta fitta. När han tog ut fingret var mitt sekret glansigt över hans finger.

Han bestämde sig ganska snabbt att jag inte var helt färdig så han knullade mig först i missionären innan vi gick över till doggystyle. Då plockade jag fram leksaken igen och njöt av den behandling klitoris fick samtidigt som min kille knullade mig bakifrån.

När han drog sig ut mig och sprutade över min rumpa så var jag nära orgasm. När väl orgasmen kom så blev det våt igen. Blev en riktig sprutorgasm och killen fick rädda golven och sängen från att bli blött med en närliggande handduk.

4 kommentarer:

  1. Lät ju helt underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lovar jag att det var också!

      Radera
    2. Lite jämställt eftersom ni båda fick spruta!

      Radera