onsdag 26 maj 2021

Erfarenhet av parsex

Jag skrev för ett tag sedan att vi haft kontakt med ett annat par som är mer erfarna än oss gällande trekant, parsex och så vidare.

Vid senaste samtalet så lyssnade jag med spänning då dom berättade att dom hade planerat in en träff med ett annat par som dom redan träffat vid flera tillfällen tidigare. Dom berättade att dom haft en hel del äventyr tillsammans och det lät verkligen trevligt.

Kunde inte låta bli att känna hur kåtheten tog över när dom berättade att dom vid några tillfällen använt ögonbindel på en av tjejerna och sen fick hon vara i fokus under träffen.

Jag ryser till lite av tanken att bära ögonbindel och känna en hand som rör vid mig, utan att jag vet om det är min killes hand, kanske hennes kille eller tjejen som rör vid mig. Jag kan bara gissa mig fram och ryser till än en gång när jag känner ytterligare någon röra vid mig.

Dom berättade lite om sina äventyr dom haft och oftast verkar dom träffats hemma hos någon och haft sex på fyra. Men dom har också haft trekant där nån vilket gör att situationen blir väldigt annorlunda då en är hemma och väntar med spänning på att få återberättat vad som hänt.

Tjejen i paret berättade att hon har en förkärlek att suga kuk och nästan alltid så brukar hon stå på knä framför killarna. Hålla en kuk i var hand och ta deras kukar i munnen. Skämtsamt berättar hon att det har hänt att det varit mer än två vid något tillfälle.

Snuskigt och kinky tänker jag, men samtidigt gillar jag också att göra det skönt för killen med munnen så det är väl inte så mycket annorlunda om det är två killar.

Dom beskriver också hur eggande det är när någon knullar jämsides med en. Hur hon blir knullad bakifrån och samtidigt hör den andra tjejen alldelens intill stöna hur skönt det är. Att man triggar varandra och att det gör det till en väldigt speciell upplevelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar