lördag 19 juni 2021

Min nya leksak

Nu har jag fått hem min nya leksak!

För ett tag sedan läste jag om en sexleksak som hade sån här lufttrycksfunktion på samma sätt som min Satisfyer som jag gillar. Denna hade även en dildo/vibrator samt fjärrkontroll vilket verkade spännande. Så det blev ett impulsköpt utan så mycket mer eftertanke och därefter har jag snällt fått vänta på min nya leksak. Men nu har den alltså kommit fram.

Jag har hunnit leka med den två gånger. Tidigare i veckan provade jag den ensammen för att känna hur den var och fungerade. Den är väldigt mjuk och len och även om den inte ser så stor ut så fyllde den upp mig bra och vibrationerna är kraftiga.

Jag fick iaf orgasm om än inte samma våta orgasm som jag fått med Satisfyern, men med den tog det också ett tag att lära sig hur den fungerar bäst. En fördel är att när leksaken väl är på plats kan jag släppa den och den håller sig ganska bra på plats och jag kan styra den med fjärrkontrollen.

Däremot är det precis som med Satisfyern små förändringar som kan göra att det sköna för klitoris hamnar precis rätt eller inte.

Igår fick killen vara med och se när jag lekte med leksaken samt då och då knulla mig. Provade använda bara vibratorn mot klitoris när jag låg på sida och han tog mig bakifrån. Vi provade även med Satisfyern mot klitoris och hittade en riktigt skön ställning där jag hade mitt ena ben uppsträckt i luften och killen höll benet i ett stadigt grepp. 

Fick en urskön orgasm som dessutom lämnade en liten våt fläck i sängen. Helt klart en position jag vill utforska mer, men då är det nog bra att lägga nån handduk under ifall det blir våtare.

Vi spelade även in nåt videoklipp. Jag får se vad som händer med dom, om dom kommer i nåt videoklipp till försäljning eller inte.


6 kommentarer:

  1. Wow vad det låter härligt. Jag och min fru experimenterar mycket med leksaker samtidigt som vi har sex. Det blir som en extra sexpartner i sängen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var härligt! :D Kan nog hålla med dig om att det var lite som att det var nån mer i sovrummet som gav en hjälpande hand. För den orgasmen var något utöver det vanliga.

      Radera
  2. Jag och min tjej använder mycket sexleksaker också. Både själv då vi onanerar men även tillsammans. Vi brukar ofta ha samlag och vi har varsin buttplugg istoppad bla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter spännande. För vår del blir det mest leksaker åt mig när vi gör något tillsammans. Men killen har också nån leksak bland annat en Satisfyer Men som han gillar.

      Radera
    2. Nu blev jag nyfiken. Satisfyer Men säger du. Vad tycker din kille om den då? Kanske är värt ett inköp

      Radera
    3. Den verkar heta "Satisfyer Men One" den vi har. Men såg att det fanns några olika.

      Radera