måndag 28 juni 2021

Resa och sex

Varje år brukar vi få möjlighet på jobbet att åka på nån utbildning och träffa andra kollegor som inte jobbar på samma kontor och så. Fast nu har ju Covid-19 satt stopp för det under lite mer än 1 år. Istället blir det på distans och det är ju inte alls lika roligt.

Jag och killen har pratat om det och lekt lite med tanken om vad det hade kunnat bli för ett äventyr av en sådan resa. Hur jag kanske väljer att klä mig utmanande med en något för kort kjol eller kanske en extra knapp uppknäppt så att jag visar lite mer av mina bröst än jag borde.

Kanske flirta med någon kollega från nåt annat kontor eller kanske någon annan som bor på samma hotell som oss. Vad hade det kunnat leda till?

Det par vi har kontakt med har ganska mycket erfarenhet i och med att dom haft en väldigt öppen relation under en längre tid. Dom har ganske mycket erfarenhet av parsex, men dom har även berättat - att för några år sedan reste hon mycket i jobbet. Då hade dom passat på att ordna en träff med en kille i förväg som hon träffade på kvällen under sin resa. Där dom i förväg hade kommit överens med killen  hur träffen skulle gå till, hur han skulle vara och vad hon ville ha. 

Just det där "vad hon ville ha" gillar jag. Det är liksom på hennes villkor och en chans för henne att diktera villkoren och njuta av det. 

Fast när dom berättade om träffen så lät det faktiskt som att dom båda hade det väldigt skönt. Just det där att hela situationen gör det lite extra spännande. Samt att hennes man hemma fick höra om det efteråt och verkar också ha uppskattat det.

Men för min del blir det alltså ingen resa utan digital den här gången. Sen är det ju återigen skillnad på att göra verklighet av fantasier. Det känns spännande och lockande att göra något sånt här, men samtidigt skulle det vara väldigt pirrigt.



4 kommentarer:

  1. Jag gjorde många tjänsteresor tidigare och tänkte många gånger på att hitta nån sexig och kåt tjej. Dessvärre var jag inte lika framgångsrik i verkligheten som i mina fantasier.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantasin överensstämmer inte alltid med verkligheten. Men det är i alla fall en situation som bidrar och gör det möjligt till ett spännande äventyr.

      Radera
  2. Ni kan bestämma en träff med någon kollega och köra på lite kinky

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur gör man det då? Skickar en möteskallelse och ser om nån tackar ja? :)

      Radera