onsdag 30 juni 2021

Fantasier om gangbang och gruppsex

En av mina mest utmanande fantasier jag har... eller vad man nu ska kalla det. Det är gangbang eller nån form av gruppsex. Utgångsläget är i alla fall att det är flera killar som vill vidröra, smeka, smaka, knulla mig.

Det är nog inte en fantasi jag vill göra verklighet av. I alla fall inget jag är redo för känner jag. Fast sanningen är att jag faktiskt länge har haft fantasier om det.

Redan i unga tonåren kommer jag ihåg att jag hade fantasier som inte direkt handlade om sex men påminner mycket om gangbang. Jag var lite hjälplös, nästan som att jag var fången och vilsen. Runt mig fanns det flera män som rörde vid mig på olika sätt. Det var varmt, svettigt ibland var det skönt och ibland kändes det förnedrande och lite som ett straff.

Jag kommer ihåg att det samtidigt fanns ett pirr och en spänning i att göra något förbjudet. Liksom suga en mans kuk medan dom andra såg på.

Svårt att beskriva, men det var en annorlunda spänning att inte alls vara i kontroll och liksom bara få vara med i det dom här männen gjorde med mig.

Jätesvårt att beskriva, men det var tidiga fantasier före jag hade nån erfarenhet av sex. På ett sätt låter det helt sjukt, typ våldtäckt. Men det var inte det fanasierna handlad om heller.

Hur som helst så kan jag lite känna igen mig i dom känslorna när jag fantisera om typ gangbang och gruppsex nu. Lite som att inte veta vad som kommer härnäst och spänningen i det. Det är hela tiden en variation och jag kan både välja att tacka ja och prova eller tacka nej till ett erbjudande och samtidigt veta att nästa erbjudande kommer att komma på en gång. Veta att dom i rummet bara väntar på sin tur med sina fantasier och önskningar.



6 kommentarer:

  1. Fin rumpa på hon som står på alla fyra. Hade gärna lagt en sats där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bilder jag "lånade" så jag vet tyvärr inte vem det är.

      Radera
  2. Ok du vill ha flera som knullar dig ?

    Turas om i Gb ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är kanske mest en fantasi. Liksom ha flera händer och kroppar runt omkring mig. Inte riktigt veta vem som rör vid mig. Men 2 killar kanske räcker, eller 3...

      Radera
  3. Hur många killar skulle du vilja ha tillgång till samtidigt...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har förstått det. Frågan om killarna hade vågat fullfölja en sån träff.

      Radera