söndag 27 juni 2021

Topless på stranden

Igår var det fint väder här i norr och jag var faktiskt ute och solade på en strand. Det var riktigt skönt och jag hann med att doppa fötterna i alla fall. Vattnet är lite för kallt för att vara njutbart tycker jag.

Vi var på en lite mindre strand så det var inte så många andra där och lite lustigt med tanke på mitt förra inlägg om att sola naken så kom det ett yngre par dit och la sig en bit bort från oss. Jag tänkte först att hon obekymrat skulle byta om, men det visade sig att hon skulle sola topless.

Hon solade inte naken som jag skrev om i mitt förra inlägg, men jag är ändå lite förundrad och avundsjuk att hon vågar lägga sig där och sola utan något på överkoppen då alla kan se.

Nu var det inte den största stranden och 100-tals människor där, men jag hade ändå kännt mig obekäm och uttittad. 

Hon såg ut att ha ett par små och välformade bröst med små vårtgårdar och styva bröstvårtor. Jag gissar att många här på bloggen gärna hade velat sola där just då.


6 kommentarer:

  1. Hade inte varit så dumt att få se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte också det var pirrigt och spännande. Bröst kan vara så vackra.

      Radera
    2. Ja det är de verkligen. Man kan inte låta bli att kolla in en fin hylla eller så!

      Radera
    3. Jo det är något många tjejer har noterat - att ni killar har svårt att hålla blicken i styr ;)

      Radera
  2. Mmm bröst är så otroligt vackra att se på. Började du att fantisera ngt När du såg henne. Ja menar det är ju väldigt lätt att göra det. Lusten blir ju stor i det läget
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju inte så att det gick helt obemärkt förbi. Var faktiskt vackert att se henne ligga i solljuset. Visst har tankarna glidit iväg lite där "något mer" hade kunnat ske.

      Radera