fredag 13 augusti 2021

Min kinks list

Hittade en sida där man kunde göra en lista på sina kinks, alltså sånt man tänder på och inte tänder på. Var lite svårt att ta ställning till vissa saker och lätt förvirrande med vad giving/receiving innebär i vissa val. Men jag tänkte det kunde vara roligt att kryssa i och dela med mig här.

Här är i alla fall en bild och det är några saker jag gillar mer än annat och sen tycker jag att jag är ganska öppen för det mycket. Långt ifrån allt har jag provat och vissa snuskiga saker skulle jag nog kunna tänka mig att utforska lite mer och prova på innan jag vet vad jag tycker om det.

Jag har inget emot och gillar det mesta vanliga, sen tycker jag det är spännande med tanken att vara nån mer i sängen eller blanda in nån annan på något sätt. Dessutom finner jag inslag av dominant/undergiven som spännande. Jag gillar leksaker och ger gärna en avsugning och tar det i munnen.

6 kommentarer:

  1. HAR DU PRÖVAT ATT HA SEX MED AMFETAMIN I KROPPEN?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inget sånt har jag provat. Bara efter jag druckit alkohol.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Härligt att du tycker om lek med sats.

    Samt stora kukar som jag har turen att ha

    Kram David

    SvaraRadera
  4. Vars hittade du denna lista?

    SvaraRadera
  5. Undrar samma som Blyg. Sedan så vill jag tipsa om att göra bdsmtest.org om du inte gjort det för att få din bdsm-profil!

    SvaraRadera