måndag 2 augusti 2021

Syndiga och förbjudna platser fortsättning

Skrev tidigare om syndiga och förbjudna platser att ha sex på och har tänkt lite mer på det samt fått lite inspiration från er läsare.

En avsugning eller bli smekt under kjolen i en bil är lite förbjudet och pirrigt. Dels är man lite skyddad, men samtidigt är det lätt att någon kan se in vad som pågår där inne. Jag får väl erkänna att jag har provat på både ock under körning. Blivit smekt har jag blivit flera gånger och det har faktiskt hänt med mer än en kille så jag tror det inte är så ovanligt. Blir lätt att man inte kan hålla känslorna i styr och det är ganska "lätt" att komma åt om killen smeker när man sitter i passagerarsätet. Har man jeans kan man krångla av sig dom en bit så han kommer åt ;)

Jag har även provat att suga killen medan han körde. Vi gjorde det inte fullt ut, men en stund tog jag hans kuk i munnen och hörde bilar passera där utanför.

Det kanske mest spännande minnet jag har inom ämnet är när jag och killen hade träffats kanske nyligen. Vi körde lite senare på kvällen och hade svårt att hålla händerna i styr och han smekte mig så jag blev alldelens våt. Vi beslöt oss för att svänga in på en skogsväg och vi hade sex i bilen.

Alla som provat vet att det är lite krångligt och trång att ha sex i en bil så vi forsatte även utanför. Jag stog på knä och han stod upp utanför och tog mig bakifrån när han var på väg att komma. Vilket han också sa till mig. Jag vände mig om och tänkte ta honom i munnen, men just när han hade det som skönast och jag var cm framför hans hårda kuk så blev jag tvungen att nysa. Vilket resulterade i att han inte kom i min mun, utan jag fick allt i ansiktet i stället. 

Det var inget som var planerat och vi hade ganska nyss träffats. Han ursäkta sig efteråt, vi kunde skratta åt det hela. Samtidigt så minns jag det väl hur jag liksom kände en stark kåthet av det hela. Just pinsamheten blandat med något lite förnedrande och att jag dessutom gillade det.

En annan syndig och förbjuden plats är offentliga platser - då speciellt om det är många andra människor där. Det här är faktiskt ett minne från samma kväll som ovan, då vi hade träffats ganska nyligen och vi var på en utomhuskonsert. I folkmassorna höll min kille om mig och efter ett tag blev hans händer mer och mer nyfikna tills dom hittade in innanför mina jeans och han började smeka mig mitt bland alla.

Utomhus och att kunna bli upptäckt är pirrigt och för mig är det oftast lite för pirrigt för att jag ska känna mig bekväm. Men just den här gången gick det bra.

Stranden är ett annat ställe som är ganska sexigt och laddat. Gissar att många har spanat runt bland besökarna på stranden. Där har jag också gjort något snuskigt. Satt på huk över killen med en handduk runt mig. Det var inte meningen, men det ena ledde till det andra och det var inte så svårt att dra bikinitrosan åt sidan samtidigt som han styrde kuken mot min fitta. Så jag red honom där på stranden. Det var kanske ingen vild ridtur, men jag satt med hans kuk djupt inne i mig där på stranden.

Sen finns det ju stränder som är lite annorlunda än vanliga badstränder. Jag tänker på nudiststränder och dit visa vänder sig för spännande möten. Jag har själv ingen erfarenhet av något sånt, men det verkar ju vara en viss kultur. Jag har som sagt ingen erfarenhet av det, men kan till viss del finna det spännande. Kanske visa upp sig för likasinnade eller kanske hitta någon att dela en het stund med.

Sen finns det väl många andra platser som är både syndiga och förbjudna. En skolsal tycker jag är lite porrigt och spännande. Kanske längst fram på katedern?

På bion eller flygplats toaletten - det är väl båda klassiker.





4 kommentarer:

  1. Härligt:)

    Spännande sex i bilen mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett minne som dyker upp då och då. Var rätt mycket som hände den kvällen och just nysningen gjorde att det slutade väldigt speciellt :)

      Radera
  2. Gillar du hårda tag i sängen? Typ smisk, dra i håret, bli nersprutad osv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får jag nog lov att erkänna att jag går igång på. Inte alltid, men att killen är lite bestämt och lite smisk är det inte fel på. Gillar att se när killen sprutar så han får gärna komma på min mage eller mina bröst. Även i ansiktet, men det är lite mer sällan.

      Radera