lördag 31 juli 2021

Syndiga och förbjudna platser

Att platsen har betydelse kan nog många hålla med om i fall man tänker efter lite. Många har nog nå härligt minnen om nåt som inträffat och platsen är en bidragande orsak. Vanligast är väl att vi har sex hemma i sovrummet, men då och då händer det ju saker på mer syndiga och förbjudna platser. Det behöver ju inte vara sex, utan kan ju vara lite mer oskyldiga saker också - som en kyss eller beröring.

Jag tänker att en syndig situation där det sker en hel del, men kanske inte sex utan mer beröring som är mer intim är ute i allmänheten. Kanske under en bussresa eller under en flygresa. Jag har själv gett en avsugning längst bak i bussen då jag "låg och vilade" i killens famn. Men jag kan tänka mig att det är fler som inte kan hålla händerna i styr. Eller kanske utomhus på en parkbänk - då är det lätt att en hand glider in under kjolen och smeker det som är därunder. Självklart med risken att någon kommer på dom.

En annan sak jag kommer att tänka på, som kanske främst handlar om lite yngre personer. Jag tänker på att ha sex på flickrummet och vetskapen att det finns andra i rummen bredvid. Man får vara försiktig och smyga lite. Eller kanske på nån fest går man undan och är lite intima, kanske på en toalett eller stänger in sig i något lämpligt rum. Kanske smyga undan och ha sex med i föräldrarnas dubbelsäng, när dom andra har fest.

Sen när jag nämnde synd så får jag associationer till något kyrkligt - att synda liksom. Att ha sex i en kyrka känns som väldigt tabu och förbjudet, men det finns ju också många andra kopplingar till det kyrkliga som inte behöver gå så lång. Kanske bara sittande på en bänk utanför och bli smekt. Eller från en egen erfarenhet jag kommer ihåg, där jag hade varit väldigt kåt en längre tid och passade på att lånat toaletten i en kyrka. När jag satt där och var färdig så gjorde sig kåtheten påmind och jag kunde inte låta bli att röra vid mig själv och känna hur hal jag var mellan benen. Jag kommer ihåg det där pirret av något förbjudet att göra det just där.

Sen är det nog många tonåringar som haft svårt att hålla hormonerna i styr på ett och annat konfirmationsläger. Har nog varit mycket flirtande, snuskiga tankar och hänt ett och annat på dom lägren.


7 kommentarer:

  1. Det är nog många som förlorat oskulden på dessa religösa läger. Eller åtminstone pysslat med petting för första gången.
    Avsugning samt slicka tonårsmus.
    Religösa kvinnor ifrån andra lånder är ofta mycket kåta eftersom herren förbjuder dem till att knulla innan äktenskapet. Har knullat några Katolska kvinnor innan de ska gifta sig. De är sjukt kåta.
    De vill ha lite erfarenhet inför första gången med sin man.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där med att få erfarenhet och prova på första gången kan jag nog känna igen mig i lite grand.

      Radera
  2. Jag var assistent på flera konfirmationer. Jag var nitton år och lite vältränad.
    Det var många femton åriga tjejer som ville förlora oskulden.
    Jag hade ett eget litet pentry med egen dörr och säng. Eftersom jag bodde en bit ifrån så sov jag över där för att slippa ta bussen hem.
    Där knullade jag flera av tjejerna. De flesta ville knulla utan kondom men jag försäkrade mig om att de hade p-piller eller p-ring.
    De ville ha en creampie att visa upp för sina tjej kompisar.
    Nitiotalisterna är den kåtaste generation någonsin de är uppväxta med pappans porrtidningar i garderoben och porr på internet.
    Jag slutade räkna tjejer vid tio stycken. Jag tror två var nymfomaner.
    En stannade en extra helg trots att lägret var slut.
    Jag bodde ju hemma så jag stannade kvar i pentryt för att slippa små syskonen.
    Hon var djupt religös men hon gillade att jag gick ner på henne ofta.
    Ibland slickade jag henne i tjugo minuter sedan knullade vi som kaniner.
    En trekant hann jag med också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som många kåtingar samlade på ett ställe. Vet inte hur mycket som är sant, men jag kan mycket väl tänka mig att det sker då och då liknande saker.

      Radera
  3. För ngr år sedan när vi var ute o åkte bil så föll kåtheten på. Tjejen hade som sagt kjol så den gled fint upp och sedan medans jag körde så smekte jag henne till en orgasm. Detta var kanske lite riskabelt i trafiken men vad gör man inte ibland.
    Har själv blivit avsugen medans jag körde men aldrig hela vägen, och tur är väl det kanske.
    Kram Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad häftigt skulle vilja hitta en tjej som åtminstone kan runka av mig när jag kör. Inte helt lätt tyvärr.

      Radera
    2. Blivit smekt har jag blivit. Slutade ena gången att vi körde in på en skogsväg och fortsatte. Men visst är det lite pirrigt att göra något i en bild. Går ju inte att se rakt in, men är ändå väldigt öppet och nära till andra.

      Radera