måndag 14 mars 2022

Låta han träffa någon annan

Tidigare har jag skrivit om min träffar med han jag kallar för "den stora killen". Dessa träffar har alltid varit något väldigt speciellt och gjort mig så kåt och inneburit en massa härlig njutning för mig. Efteråt har det fungerat som inspiration och som en extra spänning mellan oss. Utöver det så har det även varit väldigt spännande att kunna dela med mig av dessa upplevelser här på bloggen, vilket jag upplevt många har uppskattat. Det verkar nämligen vara några av de mest lästa inläggen samt mest kommenterade. Så det tycks vara något som inspirerar och påverkar fler än mig ;)

Det har kommit in en del kommentarer och mail angående mina träffar och en del frågar om jag erbjuder min kille samma sak - i och med att han låter mig träffa någon annan. 

Vi har pratat om det många gånger, samtidigt så har mina träffar på ett sätt varit något vi gjort tillsammans. Alldelens från början var jag allt lite sugen på att prova något nytt ibland, men det var min hemlighet och istället var det killen som sakta lyfta fram idéen om att jag skulle träffa någon annan. På grund av tillfälligheter blev det till slut att jag träffade stora killen och det ena ledde till det andra. 

Min kille har på så sätt varit med från början och haft lite "makt" över mig på det sättet. På sitt sätt har han bestämt över mig och jag har fått berätta om mina fantasier omett möte och efteråt har jag fått återberätta för honom. Många gånger har han frågat ut mig mig samtidigt som han knullat mig i missionären och jag vet att det gjort honom otroligt kåt att höra om mina äventyr i dom stunderna.

Efter att det kommit något mail nyligen angående om att han skulle träffa någon annan - så har vi pratat allt mer om det. Förut hade jag nog inte varit lika trygg i det, men nu känns det allt mer naturligt och det är kanske inte mer än rättvist att han skulle kunna få uppleva något liknande som mig.

Jag gissar dessutom att det är många killars fantasi att få göra något liknande?





7 kommentarer:

  1. Det låter som att ni har spännande tankar och lite utav ett öppet förhållande. Är ni överens tror jag det kan bli hur bra som helst. Ska blir spännande att följa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det spännande, men skulle inte kalla det öppet förhållande. Utan är mer att vi kommer överens om att göra en träff och det är ganska mycket bara runt det.

      Radera
  2. 69:an är en härlig ställning. Gillar den mycket. Att ge oralt och få oralt är riktigt gött. /Rakade kuken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan vara trevligt. Vi gör det ibland och jag ligger över killen.

      Radera
  3. Jag och min fru har varit tillsammans i 27 år och förra året gick vi på en swingers fest och sen har vi träffat andra par för härliga sex träffar. Jag kan verkligen rekommendera att börja träffa andra par det är så härligt och man njuter tillsammans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter spännande. Men är samtidigt en gräns att korsa. Har varit i kontakt en del med ett par som liksom er provat på en del inom det området.

      Radera
  4. Tilliten svår hittad. Jag har försökt att träffa par som kan tänkas ha en åskådare. . Svårt.

    SvaraRadera