lördag 5 mars 2022

Högljudd

Nån där ute som är högljudd när ni har sex?

En annan pisamhet är att någon kan höra när man har sex. I stundens hetta så hamnar man i en liten bubbla och glömmer bort andra, man tänker inte på hur man låter eller att sängen slår mot väggen.

Många som bor i lägenhet har nog hört någon granne ha vilt sex på avstånd. Ibland kan det vara så lyhört att det låter som att dom är i samma rum.

Läste en historia om ett par som hade haft vilt sex, när grannen hade knackat på dörren. Han var orolig att en misshandel skedde och ville inte lämna innan han såg att tjejen mådde bra.

Så hon fick helt titta ut ur sovrummet med täckte lindat runt kroppen och knullrufsigt hår. Pinsamt...

Själv är jag ganska pryd och oftast ganska tyst. Problemet uppstår när jag hunnit bli riktigt kåt och närmar mig en orgasm. Då har jag blivit tystad några gånger.

Samtidigt är det ju väldigt sexigt att höra den andra njuta. Så lite högljudd får man vara.

En annan pinsam situation jag läste om var ett par som bodde i en lägenhet. Dom var nyförälskade och hade vilt sex varje dag. Under deras lägenhet så låg en hantverksbutik (sy, garn och tyger). Dom hade mött ägaren, en äldre kvinna, som hade försiktigt frågat om dom inte kunde försöka att vara lite tystare - speciellt på dagtid.

Pinsamt värre. Alla besökare av butiken har säkert hört dom haft sex.

Att ha högljudd sex kan vara pinsamt, men kan även vara något som tänder en. Chansen att bli upptäkt, någon hör vad som händer - detta är något som tänder många och säkert något som många gör med flit.

Någon som har en spännande berättelse om högljudd sex?

8 kommentarer:

  1. Helt rätt. Det ska låtas under sex från bägge parter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant. Man ska inte hålla inne med det i alla fall - för det blir nästan motsatt effekt.

      Radera
  2. Skulle nog ha stönat högt om jag fått ha haft sex med en sån sexig kvinna som dig Josefin. Helst om jag fått fylla din fitta eller mun med säd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni killar verkar i alla fall ha svårt att hålla er tysta när ni kommer. Då är ni inte lika tuffa ;)

      Radera
    2. Haha. Nä det är sant.

      Radera
  3. Om jag tex får prostatan stimulerad samtidigt som jag tex blir avsugen. Då spränger jag nästan ljudvallen. Är otroligt skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har förstått att du är en som gillar det. Modigt att våga erkänna sånna snuskigheter ;)

      Radera
  4. Min fd fru var en mästare på att pulla mig i rumpan och suga kuken . Så mycket mer sperma och tryck. Hon diade ollonet och pekfingret långt in rumpan. Hon var manisk. Alltid svalde hon . Inte droppe spillde hon . Trots långa naglar ,alltid målade blodröda, även tånaglarna, så duktig o effektiv.

    SvaraRadera