lördag 19 mars 2022

Pinsamheter


Det finns mycket pinsamheter som omger sex och nakenhet. Vissa är osäkra kring sina kroppar och sexuella fantasier och aktiviteter är ofta något hemligt som man håller för sig själv eller delas av två personer. Därför kan de blir lite pinsamt om vetskapen av vad man håller på med kan kännas pinsamt.

Dessa pinsamheter är många gånger är besvärliga och något negativt. Jag är själv lite undergivet lagt och vissa pinsamheter tycker jag dock kan vara del av att bygga upp spänningen - det kan vara något sexuellt laddat, något utlämnande på något sätt. Men det kan vara en fin balansgång.

Vet att jag läst om tjejer som tycker det är pinsamt och känner en oro av att dom blir så väldigt våta när dom blir kåta. När det väl blir dags för sex så känner dom en oro över vad killen ska tänka när dom upptäcker att ett "vattenfall" tycks ha dragit förbi.

Samma sak med dofter. Vi lever delvis med inställningen att alla ska vara doftfria och de som får dofta är parfym. Ibland händer det att det är starkare doft där nere och det finns en viss oro och laddning kring det som ofta tycks förknippas med något pinsamt.

Jag sökte lite på nätet och hittade några olika berättelser:

- Detta va inte under själva akten, men vi hade haft sex natten innan och han sprutade mig i ansiktet, dagen efter när jag sitter på jobbet, sitter jag och pillar på mitt hår, har långt. Så känner jag något hårt. Då har jag sperma i håret. Det va ju tur att det bara va jag som visste.

- Inte nu men för några år sedan.Följde en kille med mig hem. O vi hade sex. Men mitt i när det var som mysigast för båda. Klappade hela min säng ihop. Benen längst bak på sängen. Vek sig innåt. O till saken hör den att han fortsatte som inget hade hänt. Som värsta kaninen! Jag trodde att jag skulle skratta på mig. Det var ju världens uppförsbacke. Hehe! Skrattar idag. Men det var pinsamt då.

- Min man hade tagit mig bakifrån på morgonen och sen satt jag på en kurs med bara en till deltagare. Kände att det kom "frampruttar", så jag skyndade mig ut, men för varje steg jag tog hördes det en prutt...  Väldigt pinsamt! Särskilt som jag känner läraren.

Själv har jag också varit med om några pinsamhet. I början av vårat förhållande så åkte vi hem sent en sommarkväll. Kåtheten var uppbyggd under hela kvällen så vi körde av på en skogsväg och hade sex i och utanför bilen. Jag har för mig att jag stod på knä på passagerarsidan av bilen och han tog mig bakifrån. Han var på väg att komma och jag vände mig snabbt om för att kunna ta honom i munnen, men just då blev jag tvungen att nyssa och det blev inte riktigt som planerat. Istället så sprutade han mig rakt i ansiktet och håret. Det var som sagt i början av vårat förhållande och vi hade inte pratat om ansiktssprut, utan det blev första gången han kom i mitt ansikte.

Från tonåren har jag också ett pinsamt minne gällande att vara våt. Jag hade en crush på kille och var med honom och hans kompisar. Jag hade blivit allt kåtare och våtare. Grejen var den att när jag väl själv upptäckte att min kåthet hade blivit till en våt fläck i grenen på mina gråa byxor så såg även en av hans kompisar det. Han sa inget, men det kändes så pinsamt då.

Jag har säkert nåt mer pinsamt minne, men jag har inte direkt blivit påkommen då jag haft sex eller glömt en dildo framme för allas beskådan.

8 kommentarer:

  1. Det mest pinsamma jag varit med om var väl då man var ca 15 år gammal och runkade i princip varje dag. Hade mitt rum nere i källaren. Under en skön stund så var det två personer jag kände som kollade in genom mitt fönster. De berättade detta i skolan några dar senare. Det rann dock ut i sanden och jag tror inte de berättade det för nån annan på skolan. Fast skit samma egentligen. Alla människor onanerar väl.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag. Ingen vill ju bli avslöjad när man onanerar, samtidigt är det något alla gör. Men men.. det är ändå hemligt! ;)

      Radera
  2. Oj, ja, ibland blir det lite pinsamt, det hör nog till sex 😄 Har bla torkat av sperma på gardinen i konferensrummet precis innan konferensen en gång.. skrivit om det på bloggen 😄
    Precis upptäckt din blogg, ska verkligen läsa vidare 😍

    Kram från Anna på sexbloggen Knullappen.se

    SvaraRadera
  3. Jag luktade och slickade i min fd:s mammas trosor. Verkade som om hon gillade det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon sa att jag måste vara noga med att lägga tillbaka sakerna rätt i badrummet. Leende. Ibland satt hon och lyssnande och rökte i köket då jag knullade hennes högljudda dotter. Detta är sant . Otroligt men sant. Jag knullade dottern och slickade hennes mammas smutsiga trosor. Så hon lyssnar hur det plaskar och smaskar om sin dotters fitta då det går, hör hennes kvidande tre meter från rumsdörren tre nätter i veckan. Jodå

      Radera
    2. Ojdå, ja det låter som något som passar in på det här med pinsamheter, men som ändå har en sexuell laddning. Många verkar ju gilla tanken av att någon ser på eller hör när man har sex. Jag kan också tända lite på tanken av något mer offentligt sex, men samtidigt har jag blivit så nervös när jag gjort något sånt att jag haft svårt att slappna av och njuta.

      Radera
    3. Det är svårt att prestera under press. Men inte då det känns naturligt. Har haft trekant. En gång var det med två äldre tjejer och en gång med en manlig deltagare och en tjej. Bägge var riktigt upphetsande. Att se hur hans kuk knullade fittan medans jag munknullade . Likaså att knulla bakifrån medans hon slickade den andras fitta. Bli.a

      Radera