söndag 6 mars 2022

Smisk och straff

Om du inte sköter dig får du en tillsägelse, men om du gjort något extra dumt. Då kanske du förtjänar ett kok stryk.

Det ligger något pinsamt, något förnedrande i att få smisk. En klassiskt bild är hur personen ligger på mage i knä på mannen i huset. Byxorna neddragna och rumpan bar.

Efter det att du fått smisk så skäms du och eftersom det både är skuldkänslor, pinsamt och lite förbjudet. Är det inget du gärna berättar för någon om. Utan det blir något mellan dig och den du fått smisk av.

Dessa ingredienser gör att det är något som förekommer ute i hemmen när vi har sex. Många gillar att få en smäll på rumpan. Enklare rollspel, där det spelas känslan av att ha gjort något felaktigt och att någon förtjänar att få lite smisk. Sen kan så klart straffet bestå i annat än bara smisk.

Jag tror dessa känslor är grunden till njutningen för dom som uppskattar hårdare tag, även BDSM. Att bli bunden, kanske känna sig hjälplös, försvarslös, utblottad. Det är på sitt sätt ett nästa steg från att få en dask på rumpan. Pinsamheten, känslan av förnedring och utsatthet finns där.

Jag har själv fått nån smäll på rumpan av en kille. Vid rätt tillfälle kan det var tändande. Om jag står på alla fyra och han tar mig bakifrån. En svidande smäll på stjärten och jag börjar koncentrera mig. Står jag fel? Ska jag puta mer med rumpan? Jag gör mitt bästa för att han ska kunna njuta av mig. Om jag inte får en till smäll på rumpan - då vet jag att jag är en duktig flicka.

2 kommentarer:

  1. Hade gärna gett dig lite smisk. Sen som sk bestraffning så skulle då få ta emot min sats på din kropp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ju en ganska proper och försiktig tjej, men visst händer det att jag gör stygga saker också *biter mig i läppen* Så det låter som ett lämpligt straff...

      Radera