lördag 14 maj 2022

Skattjakt


Då är jag tillbaka ifrån en lång promenad. Jag har nämligen varit och placerat ut ett par trosor för en som ska hämta upp dom.

Så om du är sugen på att hitta min gömda skatt så är det bara att ge sig ut på skattjakt och se om du hinner först :)

Det är ett par enfärgade stringtrosor med lite spets i kanten. Så det var lite pirrigt att ta av mig trosorna jag haft på mig ett tag och dom legat mot min våta fitta, för att sedan byta till ett par rena innan jag gick iväg för att "gömma dom".

4 kommentarer:

  1. Vad fick skattletaren för instruktioner att gå på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han fick en kartlänk och en beskrivning. Hoppas han hittar rätt :)

      Radera
  2. Jodå nog hitta jag rätt. När jag kom hem klädde jag av mig naken tog fram glidkrämen och smorde in min stenhårda kuk. Och började sakta runka med trosorna liggande över näsan. Efter ett tag ökade jag takten och tog ner trosorna från näsan och sprutade trosorna fulla där din stjärt befunnit sig ahhh ..avslutade med att slicka i mig lite av satsen med doften av din fitta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som att jag lockade fram nånting snuskigt i dig. Vad bra att du gillade det ;)

      Radera