söndag 1 maj 2022

Fylld till max

Efter senaste dagarnas intryck och fantasier så har vi fått lite nytändning. Vi vaknade båda kåta och jag hade under natten bland annat drömt en del om stora killen. Ni vet hur drömmar kan vara - ibland håller dom inte riktigt ihop och kan vara delar hämtade från flera olika upplevelser.

Vi båda var i alla fall kåta och när min killes hand letade sig ner över min mage och mitt lår och slutligen över min fitta så upptäckte han att jag var så hal att fingrarna nästan gled in av sig själv. Kort därefter var vi i full gång och han låg mellan mina ben och slickade mig nästan till orgasm.

Viknullade och bytte position några gånger när jag vid nåt tillfälle avslöjade vad jag hade drömt om under natten. Dels känslan och pirret av när en kille ska tränga in i mig första gången. Dels känslan av att vara något undergiven och inbjudande ligga med väl särade ben och låta killen lägga sig över mig för att tränga in i mig.

Det ena ledde till det andra och killen frågade om vi inte skulle ta fram den uppblåsbara dildon och jag svarade försiktigt ja på den frågan. Det kändes pirrigt när han tog fram den och glidmedel och sen förberedde leksaken för mig.


Jag låg med särade ben och han satte sig nedanför mig och pumpade upp leksaken en gång så att den skulle bli något hårdare. Därefter placerade han toppen av den uppblåsbara dildon mot mina fittläppar och försiktigt förde han den fram och tillbaka mot mig så att min fitta fick ta emot cm för cm.

Min fitta var redan hal och öppen och dildon gled in i mig och fyllde mig. Ett pump och dildon växte och jag kände hur det blev trång inne i fittan.

Det var en härlig känsla att ligga på rygg och liksom sära ordentligt på benen, låta killen se allt och styra den stora dildon. 

När han väl tog ut dildon kände jag med fingrarna över min hala fitta och den var helt vidöppen efter att haft den stora dildon i sig. Men jag ville ha mer och killen släppte ut lite luft ur dildon innan den återigen gled in i mig. Ett pump och det blev återigen trång inne i fittan. Jag stönade av behandlingen och rörde vid mina bröst.

När killen sedan började smeka över klitoris så lämnade jag verkligheten för en stund och bara njöt. Ligga där med särade ben och känna hur fittan är fylld samtidigt som klitoris försöktigt blir smekt.

Jag hörde det pumpande ljudet ytterligare en gång och när dildon växte så kändes det verkligen som att - det här är allt vad jag klarar av. Klitoris var så känsligt och de pirrade i hela fittan just innan jag fick min orgasm. Jag riktigt kände hur musklerna krampade runt den stora dildon inne i mig.

Efter den orgasmen så hade killen "fritt tillträde" till mig och han fortsatte att knulla mig där jag låg på rygg med benen särade. Slutligen kom han upp till mitt ansikte och runkade och sprutade i min mun.


15 kommentarer:

  1. Ni gör mig tokigt kåt när du berättar om erat sexliv. Det är mycket som jag fantiserat om men aldrig gjort verklighet av. Stora dildon hade varit spännande att få använda på en kåt tjej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter som ett bra betyg från dig. Visst är det lite extra spännande med en sån dildo. Blir inte att jag använder den så ofta, men borde kanske göra det.

      Radera
  2. Mm. Vad härligt det låter. Hade vart så skönt att få känna din våta fitta runt min kuk.
    Kram Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror att jag var redo för det mesta imorse. Klarade ju den stora dildon utan större problem.

      Radera
  3. Saknade dig igår kväll. Min kuk var hård och redo.
    Kram
    Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg nu att du hade skrivit. Synd att jag inte fick hjälpa dig med den hårda kuken. Bättre om man är två ;)

      Radera
  4. Vad härligt det lät. Sen att som man få avsluta i munnen är helt underbart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gillar när en tjej villigt tar emot i munnen ;)

      Radera
    2. Yes. Ansiktet är nice med.

      Radera
  5. Min kuk blir så hård av dina texter. Skulle vilja knulla dig en hel natt. Min tjej har börjat läsa din blogg. Vi blir kåta tillsammans. Tänk att få ha parsex med er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande att höra. Får så klart berätta vad ni finner intressant och fantiserar om.

      Radera
    2. Vi är väldigt frisinnade. I helgen var vi 6 par som knullade

      Radera
  6. Så najs, påminner mycket om vår äventyr här hemma. Tycker att det jävligt hett att ibland ta in leksaker på det här sättet som man får man verkligen betrakta den kåta fittan gillar det skarpt

    SvaraRadera
  7. Jag älskar att du har en svart dildo. Det bästa jag som underlägsen vit svensk man vet är dock när min fru har sex med svarta män framför mig. När ska du också erkänna att gigantisk svart kuk är bäst och att vita män kommer att dö ut? Du har ju en svart dildo så du är kanske redan på god väg ;)
    /En vit man

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite väl hårt - men jag har min stora uppblåsbara dildo som är mörkt brun. Jag har inte haft sex med någon svart man, men visst har jag fantiserat om det någon gång. Har även sett en del porrfilm på samma tema. Cuckold och liknande böjelser spelar mycket på kombinationen av undergivenhet och samtidigt en tillförlit till sin partner. Jag tror dock inte att vita män kommer att väljas bort - ombyte förnöjer heter det ju.

      Radera