lördag 7 maj 2022

Tur att det inte bodde några grannar i närheten

Det har varit några pirriga sista dagar då killen äntligen skulle få åka iväg på ett äventyr med en annan tjej. Under en tid har han varit i kontakt med en tjej som bor i ett mindre samhälle lite lagomt långt ifrån oss. Hon kommer från ett längre förhållande, där hon berättat att hon haft ganska ensidigt sex och inte direkt utforskat sina fantasier.


Så till slut var dagen kommen då jag blev ensammen hemm och han åkte iväg för att träffa henne. Efter att han åkt så hade jag svårt att tänka på så mycket annat - utan det var tankar kring hans träff som snurrade i mitt huvud. Visst fanns inslag av svartsjuka, men framför allt pirr och spänning då jag ville att det skulle bli lyckat och att han är värt det efter att ha låtit mig träffa stora killen vid flera tillfällen.

Jag fick meddelandet Jag är framme, men sedan dröjde det runt 3 timmar innan jag fick nästa meddelande Gick bra. Jag berättar när jag kommer hem.

Klockan hann bli ganska sent innan han kom hem, men jag fick i alla fall en del återberättat och en del smaskiga detaljer.

Hon bodde en bra bit ifrån oss och ganska ensligt till i ett hus. Till en början hade det varit något stelt med småprat, men när dom väl hade tagit första steget så hade det blivit en helt annan sak.

Tjejen han träffade är något äldre än mig och killen. Hon är lite rundare i kroppen och inte så lång.Dom hade hamnat i en soffa och kläderna hade åkt av. Efter att killen hade smekt och pullat henne till orgasm så hade dom gått vidare till sovrummet.

Det han berättade var bland annat att han var fascinerad över hennes bröst. Dom var inte jättestora, men vårtgårdarna var stora och hennes bröstvårtor hade visst också varit väldigt stora och tydliga.

Hon hade visst varit än sämre än mig på att ta mycket av kuken i munnen. Jag vet ju att killen gillar när jag försöker ta så mycket jag kan i munnen, men hon hade visst haft lite annan teknik och bara tagit toppen i munnen. Men som jag förstod det hade han gillat det också.

Han var också fascinerad över att hon hade känts väldigt tight. Även fast hon var våt och hal så var hon trång hela tiden. 

I sovrummet hade dom haft sex länge och om hon hade varit försiktig och tystlåten i början så hade det mot slutet visst blivit annorlunda. Killen sa något i stil med att det nog var tur att det inte bodde några grannar i närheten.

Vi kommer nog att prata mer om deras träff under dagen. Ska bli spännande att höra om han har något mer spännande att berätta om eller som han reflekterat över :)

12 kommentarer:

  1. Hoppas det känns bra så här efteråt för er båda. Men kan inte låta bli att vara nyfiken på hur han fick avsluta det hela. Var kom han?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra fråga, jag ska fråga honom :)

      Radera
    2. När han hade närmat sig att komma så hade hon velat suga honom. Så hon hade tagit honom i munnen. Sugit på toppen och sen svalt.

      Radera
  2. Tack för ett spännande inlägg! Hoppas att vi/du får höra mer om vad som händer.

    SvaraRadera
  3. Använder ni sharesome?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det gör vi inte. Säljer bildserier och filmklipp själv. Maila mig på finajosefin@hotmail.com

      Radera
  4. Spännande ändå, men ni har alltså haft väldigt olika ingångar i det hela? För du hade väl lagt märke till din extrakille där och ganska direkt tyckt att han var sexig och attraktiv? (karaktäriska typen som de flesta tjejer vill ligga med, lång, vältränad, stor kuk, mycket dominant i sängen etc)

    Medan din kille fått försöka hitta någon online och liksom "få till det". Har det känts framkrystat? Var det du som inte ville att det ska vara någon tjej han direkt blivit attraherad av och sen försökt ragga upp?

    Jag vet att mina funderingar kanske kan låta lite provocerande och så klart är ju inte alla detaljer skrivna här så jag menar det bara som en intressant tankeställare. Som läsare ser det ut att vara oerhört olika ingångar i vem som är extrapersonen och jag har hört liknande av så många andra par. Alltså att ni gjort detta för att liksom "göra det rättvist" men att hans val av person varit väldigt mer begränsad, du fick ligga med en åtrovärd kille som många tjejer vill ligga med medan din kille inte fick motsvarande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var inte en så enkel fråga. Lite rakt på sak, men samtidigt så får det mig att börja tänka efter. Vad man finner attraktivt är inte bara utseende. Jag känner mig lyckligt lottad som fått chansen att träffa en annan kille på sidan om. Nu föll det ut på så sätt att han har drag som många finner attraktiva och jag kanske framhåller som extra mycket när jag skriver på bloggen. Men viktigast för mig är att jag har en bra kontakt med stora killen och han förstår vad det hela handlar om, samtidigt som jag och min kille är överens. Att hitta en tjej som liksom är redo för att vara kk till någon som är upptagen har inte varit en dans på rosor och vi har inte kunnat vraka och välja som vi vill. Jag tycker det är en fullträff att vi hittat någon som accepterar och är införstådd i situationen och vill gå vidare med det. Det attraktiva och spännande i det hela, ligger till stor del i situationen och kemin man utbyter. Flummigt svar men är inte så lätt att alltid sätta ord på tankar.

      Radera
    2. Nä precis, jag har hört samma av många andra att tjejer i förhållande både irl och på sexsidor bemöts överlag bra medan män får ganska bryskt bemötande och anklagande kommentarer. "Jag tror inte på att din tjej är okej med att du är här" exempelvis.

      Är man oerhört attraktiv som kille är det avsevärt enklare så klart men jag förstår absolut att det varit utmanande att ens hitta någon med puls som vill vara med under de premisserna. På sidor kallas ju en sån tjej för "unicorn" av en anledning.

      Nä och sen är så klart inte utseende allt, men just när dina upplevelser varit som tagna ur fantasier var och varannan kvinna har medan din kille av den här beskrivningen (jag fattar att det inte är allt skrivet här) i princip inte fått något anmärkningsvärt som inte redan görs med dig? Om nu inte just formen av bröstvårtor är en extrem turn-on så klart, då var det väl fyrverkerier och partyhatt! :)

      Flummiga tankar av mig också men det som slår mig av dessa historier är att tjejerna är de otvivelaktivt största vinnarna i både erfarenheten, att få ta del av det som kanske inte finns i nuvarande relation och extra heta upplevelser medan killen i princip i grund och botten bara fått pröva ligga med någon annan (även om det är en fin tjej så klart) utan att det är något fysiskt anmärkningsvärt med henne eller att något görs som inte redan finns i förhållandet. Det är bara tankar och observationer och jag ser som inga andra berättelser ske där det hela är åt andra hållet.

      Jag vill förtydliga att jag inte misunnar på något sätt, jag tycker det låter helt fantastiskt att ni får göra de här sakerna och att ni känner glädje kring det och att det tillför något i er relation :)

      Radera
    3. Förstår ungefär vad du menar, men på dejtingsidor så finns det ganska gott om killar. Jag tror inte det skiljer sig jättemycket mellan killar och tjejer. Många vill ha sex och prova på nytt ibland. Samtidigt är det nog ändå en del saker som skiljer sig åt i det man söker och finner attraktivt och spännande. Killen är i alla fall nöjd och vi har pratat om träffen en hel del och han har även haft lite kontakt med henne efteråt.

      Radera
  5. Jag och frun träffar ju andra par för vuxen bus. Det vi tycker är sexigt är ju efteråt, då vi kan fantisera om våra träffar tillsammans. Dela tankar och berätta vad vi tyckte var upphetsande med det andra paret. Hur har ni fantiserat om hans träff nu efteråt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår vad du menar - inför och efteråt är ju väldigt spännande också. Speciellt när man kan dela med varandra lite och det blir en extra krydda.

      Radera