måndag 28 november 2022

Inspiration och funderingar

Är det någon som har idéer på något spännande jag ska skriva om på bloggen?

Du kanske har någon fundering om något speciellt som du vill fråga mig om eller bara ett ämne jag kan skriva om. Någon fetisch, stort som smått.

Du kanske du har något du gillar lite extra mycket, något som gör dig så där extra kåt och känner att det hade passat på min blogg.

Du kanske vill berätta om någon upplevelse du haft som jag kan spinna vidare på i ett inlägg. 

Jag brukar försöka skriva  och dela med mig  avmina upplevelser här på bloggen. Ibland blir det tankar och och fantasier och det är något som inte alltid är så lätt att beskriva i text. Men jag försöker i alla fall.

Sen vet jag så klart att bilderna är uppskattade. Jag försöker hålla en lagom blandning av lite allt möjligt.



7 kommentarer:

  1. Någon novell med ett par som är på spahelg och som slutar med en trekant med en till tjej i avskild bubbelpool och därefter bastun.. Resten överlåter jag till dig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Någon ny novell är en bra idé! Det kan bli hur vilt och snuskigt som helst.

      Radera
    2. Eller hur :) ja det hoppas jag på, du brukar ju leverera härliga noveller ;)

      Radera
  2. Jag kan känna en dragning till något exotiska och mystiska inslag. gällande sex och samlevnad. Asiatisk kultur, alternativ massage samt roller och diciplin. Är det något för dig, Josefin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror jag vet ungefär vad det kan handla om. Jag vet inte så mkt om det egentligen, men tänkte på Geishas, Kamasutra, Tantra och liknande utifrån det du skriver.

      Radera
  3. Något som kan göra mig vansinnigt kåt är saker som inte är ämnat för mina öron och ögon. Exempelvis att råka se när en tjej byter om i en provhytt i en butik eller överhöra ett samtal med privat innehåll. Det lämnar lagomt mycket till fantasin samtidigt som det ger en speciell känsla. /Teo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oskyldigt och förbjudet, men ändå smaskiga detaljer? Lite utav undergivenhet och pinsamhet. Du får gärna maila mig och berätta mer så tror jag nog att jag ska kunna skriva en del spännande inom området. Skriv till mig på finajosefin@hotmail.com

      Radera