söndag 27 november 2022

Proteindrink

På fredagen var jag kåt hela kvällen. Det blev till och med så att jag tittade på porrfilm och även rörde försiktigt vid mig själv. Killen var borta, men jag hade på nåt sätt en sån diciplin att jag väntade snällt och hade till och med förberett med min Satisfyer tills han skulle komma hem.

Det blev dock lite senare än väntat och kåtheten hann lägga sig något och likaså jag - som hade gått och sova när han kom hem.

Kåtheten var dock inte så svår att väcka. Så det blev en skön stund den natten och han knullade mig ordentligt när jag låg där i en blandning av kåthet och trötthet. 

Leksaken använde vi inte, däremot så var det nog att få kuken i mig och gång på gång känna hur han trängde in i mig och fittan gav ifrån sig ett plaskande ljud varje gång.

En skön och lång orgasm blev det och som avslutning så fick jag smaka och svalde en ordentlig laddning "proteindrink" innan jag sött somnade om.

12 kommentarer:

  1. Åh,vad härligt de låter.nu blev ja kåt.måste runka!.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snuskis... det är väl inte mig du fantiserar om? ;)

      Radera
    2. Vad tror du Jossan😋

      Radera
    3. Det är alltid dej ja fantiserar om.och det blir ju inte bättre av att sniffa i dina välanvända trosor

      Radera
    4. Jag har förstått att det jag skriver här på bloggen har den effekten. Kan inte direkt ljuga och säga att det inte skulle göra mig upphetsad också.

      Radera
    5. Du luktar så underbart i fittan,man kan helt enkelt inte sluta bli kåt på dig

      Radera
    6. Har svårt att sova,så jag ligger och läser ditt senaste inlägg.har riktigt stånd nu.

      Radera
    7. Glömde fråga.fick du fontänorgasm

      Radera
  2. Nu gjorde du så kuken styvnade igen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt, det var samma sak med killen igår. Så jag var ju bara tvungen att hjälpa han ;)

      Radera
  3. Alltid nice att få avsluta i munnen.

    SvaraRadera
  4. Runkar kuken till sprut av ditt inlägg.

    SvaraRadera