lördag 21 januari 2023

Helgen börjar

Helg och jag har inlett med en orgasm. Killen myste lite med mig på morgonen och handen slutade under min trosa och han smekte mig till en orgasm medan jag vaknade.

Fullt möjligt att det blir en fortsättning senare idag :)

I övrigt händer annat i livet - vardagliga saker och sånt där jag inte direkt skriver om på bloggen då den har fokus på annat. Drömmer lite om en resa eller något äventyr för att bryta av vardagen, men än är inget bestämt. Hade varit kul att åka ut i Europa, men samtidigt gör läget i världen att man tänker efter en extra gång.

En grej som hade varit spännande, som jag även skrivit om tidigare vid något tillfälle. Är att åka iväg och bo på ett hotell där rummen har typ sex eller fetisch-tema. Tyvärr så har jag inte hittat något sånt i Sverige, medan det utomlands tycks finnas en del. Tips mottages gärna :) 

Jag tänker lite som att kliva in i Christan Greys rum ifrån Fifty shades of-böckerna. Men andra teman hade så klart också varit intressant.

1 kommentar:

  1. Verkar som du får en kåt helg , låter spännande med hotellen . Ha en skön helg.

    SvaraRadera