måndag 30 januari 2023

Jeju island

Skrev tidigare att jag sökte efter hotell med fetish-tema eller i alla fall något sexuellt tema på rummen. Jag har inte hittat det i Sverige, men jag hittade något annat.

På ön Jeju i Sydkorea så finns det en nöjespark där temat är sexualitet. Här finns konst med inriktning på just sexualitet och erotik. Där bryts tabun kring sex och besökarna kan istället på ett lektfullt sätt utforska nöjesparken och låta fantasierna löpa fritt.


En hand som smeker kan vara väldigt skönt. Antingen är det min egen hand eller kanske någon annans. Det är två olika upplevelser, även om det ofta leder till samma sak - en skön orgasm.


En variant av Glory hole? Jag tänker i första hand på att tjejen ger killen på andra sidan hålet en avsugning, men även det här såg spännande ut.


En riktig kanon. En stor svart en... undrar om den skjuter en rejäl laddning?


Flickorna sitter på rad. Ogenerat och avklädda.


4 kommentarer:

  1. Ett sådant gloryhole vill man testa. Att sätta på en okänd kvinna. Kanske du fina Josefin? Det vore häftigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst finns det något spännande med att inte riktigt veta vad som väntar och vem som är på andra sidan. Det är lite samma sak med ögonbindel - det tillåter fantasin att sväva iväg.

      Radera
  2. Fantasierna poppar upp i huvudet en efter en. Jag skulle vilja fingra nån av de tre flickorna på den nedre bilden. Eller varför inte fingra alla. Utforska deras fittor och känna om dom känns olika. Våtare, hårigare, trängre

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att den där fingrande handen väcker fantasierna. Alltid skönt att bli rörd vid och en skön tunga är aldrig fel heller. Den stora "kanonen" är har också dubbla budskap i och med något stort och kraftigt.

      Radera