lördag 4 februari 2023

Våt i grenen efter en lekstund

Inte alltid lätt att vara småkåt om dagarna. Just nu bär jag ett rosa bomullstrosor med små svarta hjärtan på. Dom är tänkt att bli ivägskickade till veckan. Jag är ganska säker på att dom hinner bli redo tills dess.

Ni får jättegärna höra av er om ni är intresserade av att se mer av mig, av mina härliga trosor eller har några andra fantasier jag kan hjälpa er med. Jag gör dock inget IRL.

Här är ett smakprov på ett par trosor jag sålt tidigare som fick vara med under en liten lekstund och blev våta i grenen.


2 kommentarer:

  1. Det är så där det ska se ut i trosorna. Jag har inget emot doft och smak när jag går ner på en flicka. Snarare tvärtom då jag gillar att det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom flesta som handlar av mig vill ha riktigt snuskiga trosor. Sen är det väldigt olika hur snuskiga dom blir, vissa dagar kan det bli mer medan andra dagar märks det knappt att man använt trosorna, ävne om man varit kåt och våt och trosorna blivit fuktiga. Jag brukar i alla fall försöka använda dom i några dagar så att dom hinner bli snuskiga.

      Radera