söndag 26 februari 2023

Bildserie - Röd och svart set

 Bjuder på ett smakprov från en av mina bildserier.




I den här bildserien har jag på mig matchande trosor och BH av svart spets och rött glansigare tyg.

Det är totalt 36 stycken bilder och jag drar trosan åt sidan och låter dig på nära håll få studera min fitta - både när jag ligger på rygg och när jag ligger på mage och låter dig få full insyn.

Slutligen kunde inte kille hålla sig och tränger in i mig - vilket vi förevigare på bild. Självklart är dom bilderna också med i bildserien.

Totalt 36 bilder!

5 kommentarer:

  1. Sexigt och en fröjd för ögat. Jag kommer att kontakta dig för jag vill ha mer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriv gärna till mig på min mail så kan jag berätta mer där om det är något du undrar. Kram Josefin

      Radera
  2. Vilket är ditt respektive din killes favoritställe var sperman ska sprutas?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit det tidigare att jag gillar att se när killen kommer. Det är nånting speciellt att se när han sprutar och då är över magen och brösten ett bra val. Men många gånger kommer han i min mun också. Killen gillar nog lite olika från gång till gång. Ibland över mina bröst, ibland i munnen och ibland i ansiktet. Jag tror han främst gillar att jag är villig att "ta emot".

      Radera
    2. Att bli sprutad i fittan då? Vad tycker du om det?

      Radera