lördag 12 augusti 2023

Extra hetta

Under senaste omgången sex så hettade det till lite extra igen. Killen hade nämligen förberett med ögonbindel och en överraskning.

Lite slick och sug och efter att han kommit in i mig och knullat mig i missionären ett tag. Så gick jag över till att leka med mig själv och min Satisfyer-leksak.

Därefter tog han fram ögonbindeln och när jag väl inte kunde se något bad han mig sätta mig ner i sängen över en dildo. Fick hjälpa till att styra den till rätta innan den kunde glida in i mig.

Det visade sig att det var den uppblåsbara dildon jag har. Jag red den ett tag innan jag la mig till rätta på rygg, fortfarande med dildon i mig.

Killen styrde dildon och jag lekte med Satisfyern över klitoris. Det var väligt skönt att känna hur den stora dildon fyllde upp mig och med behandlingen över klitoris så försvann jag in i en annan värld.

Jag kände hur det var väldigt trångt inne i mig och förstod att killen hade använt pumpen och gjort dildon större. Den fyllde verkligen upp mig och gjorde nästan ont.

En skön orgasm och sen fortsatte vi med vanligt sex utan ögonbindeln.

Fick sen se den stora dildon och senare avslöjade killen att han hade pumpat flera gånger. Jag provade själv för att se vad som hände och 2-3 pump så växte den väldigt mycket och därefter blev den mer än stor och jättestor. Undrar hur många pump han hade gjort...

10 kommentarer:

  1. För rättvisans skull så får väl du pröva dildon på honom sedan .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte den dildon i så fall. Något mindre skulle jag välja...

      Radera
    2. Bara skämtade. Men nån mindre bör han väl kunna ta. Är jätteskönt ju.

      Radera
  2. Det låter som att du nästan fick mer än du klarade av. Har du provat eller fantiserat om hur mycket du klarar av?

    SvaraRadera
  3. Josefin, din blogg har den allra högsta runkabiliteten av alla som finns !

    SvaraRadera
  4. Har du någon instagram, snapchat eller liknande till bloggen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag har inte det. Är själv nöjd med bloggen och mail... men kan känna att det kanske behövs andra alternativ då mycket förändras hela tiden.

      Radera
  5. Hej, vad tycker du om debatten kring Linda Skugge och Onlyfans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt inte följt den debatten. Kanske något jag får göra och skriva om.

      Radera