söndag 6 augusti 2023

Tydliga avtryck

Om du läst mina senaste inlägg så har du säkert förstått att jag går runt och är väldigt kåt och våt hela tiden. Gång på gång poppar nya snuskiga fantasier upp i mina tankar. 

  • Utan trosor på offentlig plats
  • Träffa någon okänd
  • Ta emot sperma från mer än en kille
  • Doktorn
  • Kyrkan
  • Buttplug
  • En äldre man
  • Smisk
  • ...
Just nu är det i alla fall ett väldigt bra tillfälle att köpa ett par använda trosor av mig. Under dagen får jag nämligen byta trosor för att dom hunnit bli blöta igenom. Så jag har flera stycken påbörjade trosor och många har fått tydliga avtryck efter min kåthet.

Maila mig på finajosefin@hotmail.com 


7 kommentarer:

  1. Blir nån typ av sex varje dag då. För att lätta på behovet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan i alla fall. Är inte alltid det passar... men jag är kåt ändå :/

      Radera
  2. Vilken sorts porr kollar du på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar vara killen som visar mig något. Använt det som extra krydda då och då. Nu senaste tiden har han valt ut och vågat visa mig lite snuskigare porr. Har passat bra :)

      Radera
  3. Du är så cool som verkar gilla lite hårdare tag, porr, bli sprutad på osv. Saker som gör sexlivet mer spännande.

    SvaraRadera
  4. Vad menar du med lite snuskigare porr egentligen?

    SvaraRadera
  5. Hej, vill bara säga att din blogg från 4 december 2021 med pepparkakan är bland det snuskigaste jag sett !

    SvaraRadera