fredag 4 augusti 2023

Så gör inte en oskyldig tjej


Kåtheten håller i sig. Känns som att det vara länge sedan jag var så här kåt - nästan som att jag är påverkad av nån förtrollning eller något annat jag inte kan styra över. Det kanske är sommaren och ledighet som gör det och sen har så klart träffen med stora killen bidragit till det hela ;)

Fantasierna flödar vilket gör att det "flödar" där nere också. Upptäcker lite för ofta att trosorna är på tok för fuktiga. Händer att jag får byta under dagen.

Vi har tagit fram några av våra sexleksaker som legat undangömda ett tag. Min stora lila jellydildo bland annat, men även buttplugen. Min Satisfyer har dessutom gått varm :)

Både när jag fantiserat själv och när jag och killen haft sex så har fantasierna många gånger handlat om träffen med stora killen eller att nån annan kille är inblandad. Ibland vanliga "enklare" träffar, men även mer snuskiga inslag bland mina fantaasier. En grej som dessutom fick mig att komma - var när killen låg över mig i missionären och berättade och fråga mig om olika saker. På så sätt målade han upp en massa snuskiga tankar om hur det kunde gå till.

Han frågade om jag ville bli tagen bakifrån och sen känna hur killen i fantasin sedan drog ut kuken och sprutade över min rygg. Jag gillade den tanken och ilningar gick genom kroppen, men killen fortsatte.

Du kanske vill att han kommer på nåt annat sätt?

Du kanske vill suga han och sen sprutar han över dina bröst?

Att se detta framför sig i fantasin samtidigt som killen knullade mig så skönt fick mig än kåtare och närmare orgasm. Sen kom det mer oväntade förslaget.

Eller du kanske skulle önska att han knullade dig...
... utan kondom
... och tömmer sig inne i dig?

Med dom orden fick han mina fantasier att skena helt och håller. Förbjudet... så gör inte en oskyldig tjej som mig. 

Men jag blev så himla kåt att orgasmen sköljde över mig och jag stönade högt utan att egenligen kunna kontrollera det. En himla skön och lång orgasm.

Det hela hade byggts upp under tiden vi hade haft sex och det oväntade orden från honom fick verkligen fantasin att skena och blev picken över i:et. Som sagt - inget en oskyldig tjej som jag skulle göra, men i fantasin var det väldigt spännande.




6 kommentarer:

  1. Låter ju väldigt härligt, sen att krydda till knullet med att fråga såna saker.. Och jag gissar att han blev nöjd av att få dig att bli så upphetsad under tiden, sen avsluta med en stark och skön orgasm :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har blivit en extra krydda som blivit en del av sexet. Vi fantiserar/avslöjar/utforskar något spännande eller något vi varit med om. Sätter igång dom snuskiga fantasierna.

      Radera
    2. Det är ju riktigt härligt det ju att krydda till det på det sättet :)

      Radera
    3. Helt klart. Jag känner mig tokigt kåt hela dagarna, nästan som att jag blivit besatt och har svårt att inte fantisera mig bort i en syndig värld med snusk :) Måste kanske gå till doktorn med mina besvär eller är det kanske till kyrkan man går? :)

      Radera
    4. Låter härligt att du är det om du frågar mig ;) Du får väl be din kille agera doktor och undersöka dig… ;)

      Radera
  2. Skulle gärna komma på dig då du smeker fittan i en bil att ta på din härliga kropp o känna hur våt du blir,tar fram kuken och runkar sakta framför ditt ansikte du böjer dig ut o suger in kuken

    SvaraRadera