lördag 26 augusti 2023

Extra sperma

Blivit ett tag sedan senaste inlägget men kåtheten sitter fortfarande i :)

Grejen är den att kåtheten verkligen sitter i och jag upplever att jag mer än tidigare är sjöblöt där nere. Det har blivit en hel del sex på sista tiden - både snabbisar och några riktiga långkörare. En hel del på egen hand med leksaker och en del våta orgasmer.

Det är nästan så att träffen med stora killen satte igång extra snuskiga tankar och fantasier och detta gör att lätt drömmer mig bort och upplever både det ena och det andra.

  • Sex med nån annan kille
  • Flera killar
  • Mycket sperma oops
  • Skola, rektor, vaktmästare, gymnasiklärare
  • Beroendeställning eller äldre
Ja... mina fantasier har varit varierande och jag har upptäckt att jag ganska ofta lite utav har överraskat mig själv med att fantisera om sånt som är lite lite snuskigare än jag brukar. Utforskat tanken om flera killar och en hel del extra sperma än jag är van vid.

Jag hade fantiserat lite om det och sen när killen visade mig lite porrfilm inom det området så gjorde det att fantasierna blev ännu mer vågade. Vet ännu inte riktigt om det är något jag skulle vilja göra på riktigt, men fantasier och tankar kring ämnet gör mig kåt.



19 kommentarer:

  1. Så upphetsande filmen är på kuken som sprutar !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är verkligen läcker. Om och om igen... gillar jag :)

      Radera
  2. Kollat in och hoppats att du skrivit något nytt, men nu så äntligen, och va ju en härlig läsning :) Blir det någon härlig sexnovell snart eller om en egen omgång med killen? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte alls en dålig idé. Just det ämnet är ju något värt att utforska men är samtidigt kanske inte något jag skulle göra på riktigt. Fast man vet ju aldrig.

      Radera
  3. Den där behandlingen hade jag inte tackat nej till.

    SvaraRadera
  4. Du verkar gilla sperma. Hade gärna gett dig en laddning.

    SvaraRadera
  5. Hur stor laddning har du upplevt som mest hos en kille? Jag menar hur många sprut som mest i en och samma orgasm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att säga 6-7 sprut kanske. Det varierar ganska mycket - ibland är det kraftiga och långa sprut och ibland att det väller ut.

      Radera
  6. Jag brukar också få träffa andra killar för min sambo och det är verkligen en extra trevlig krydda! Upplever att vi alltid har mycket mer sex och betydligt kåtare dagarna efter träff!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan känna igen mig i det. Det är som att man fått en dos av extra kåthet efteråt.

      Radera
  7. Så upphetsande med ovanstående kommentar av tjejen ! Har du oskyddad sex då med andra killar ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland, om det är någon man "känner" men annars kondom om inte killen har önskemål om att man ska komma hem med fylld mus

      Radera
  8. Ojdå, har det hänt att din kille vill att du ska komma hem med fylld mus ? Vad gör han då ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter lite som mina fantasier men är osäker om jag skulle ta det så långt att göra det i verkligheten.

      Radera
  9. Brukar stora killen ge dig en cream pie?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar i mig? Nej det har vi inte gjort. Han har kommit på mig och med kondom i mig.

      Radera
  10. Skulle du kunna sälja en kondom som den stora killen sprutat i dig ?

    SvaraRadera
  11. Kan du tänka dig att spela in porrfilm ?

    SvaraRadera
  12. Hur gammal är du Josefin ?

    SvaraRadera