lördag 9 september 2023

Jelly dildo och smeka klitoris = orgasm


Det blir ofta att min Satisfyer kommer fram när jag vill onanera. Men idag då lusten föll in igen så tänkte jag använda något enklare och mer klassiskt och valet föll på min jellydildo. Den är antingen stor och det krävs en del uppvärming. 

Samtidigt är det lite spänningen och tjusningen i det hela. 

Smeka, prova... lite glid medel och prova igen.

Efter ett tag var jag nog öppen för att den skulle glida in en bit åt gången. Jellydildon i mig och den andra handen fick smeka klitoris = orgasm :)

6 kommentarer:

  1. Lät som att du hade det skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det. Skönt att återupptäcka en leksak.

      Radera
  2. Har din kille några sexleksaker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har en Satisfyer Men och sen har han provat en pump för för länge sedan.

      Radera
    2. Den där satisfyer. Gillar han den?

      Radera