lördag 2 september 2023

Resultatet av detta ...


Nu när vardagen har kommit tillbaka efter sommarupphållet så börjar många rutiner också komma tillbaka. En sak som kvarstår är dock min kåthet.

Jag har väl alltid varit lite kåt av mig, men det känns som att jag varje dag upptäcker att mina tankar flygit iväg och jag befinner mig i någon snuskig fantasi. Resultatet av detta är att trosorna blir våta.

Det skulle göra mig ännu kåtare och glad om du skulle köpa mina trosor. Jag använder dom under dagen och därefter kan jag tänka mig att onanera med den innan jag skickar dom till dig.

Söta trosor, spetskant, stringtrosor - jag har lite av varje. Tillsammans med trosorna får du även en bildserie med mina nakenbilder.

Skriv till mig på finajosefin@hotmail.com så kommer vi överens.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Lockande verkligen lockande!!! Köpt några gånger av andra tjejer men blev sugen på att prova dig nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du gärna göra. Maila mig på finajosefin@hotmail.com

      Radera