lördag 30 september 2023

Äventyr och roadtrip

Denna helg blir det en mini roadtrip då vi passar på att kombinerar en planerad resa med lite egen tid. Igår bar det iväg.

Det var egentligen inget planerat, men det kändes spännande ha sexiga underkläder under övrig klädsel. Gav ett extra pirr som följde mig under hela dagen och även om det inte syntes utåt så kände jag mig extra sexig och lite porrig på nåt sätt.

Väl framme så inleddes det hela med firande och festligheter och efter det så drog vi oss tillbaka till vårat boende på ett hotell som visade sig bjuda på fina möjligheter i en spännande miljö. Det blev en något oväntad men riktigt trevlig avslutning på dagen. Jag ska skriva och berätta mer om det sedan.

Nu har vi åkt vidare på vår lilla roadtrip och kommer snart fram till vårt nya boende som vi hyrt privat. Blir inte hotellyx, utan enklare och mer spartanskt.



8 kommentarer:

  1. Om en kille kommer i din fitta utan kondom och du därefter tar på dig trosor, blir trosorna då nedsölade med både sperma och fittsaft ? Kan du sälja sådana?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle dom bli. Jag skulle kunna ordna ett par trosor snuskiga av både mina safter och sperma åt dig. Skriv till mig på finajosefin@hotmail.com

      Radera
  2. Låter spännande och ser fram emot en fortsättning. PS. Vacker bild och vacker rumpa på en vacker tjej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Jag vaknade tidigt och hade svårt att sova. Passar på att kolla mailen och bloggen och hoppas på lite pirr :)

      Radera
  3. Kan du förstå att din blogg har eggat mig till många sköna spermasprut ? Kan du inte skriva lite oftare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt förstått det. Sen är det inte bara dig jag fått att komma utan många fler. Vilket är en av drivkrafterna att jag gillar och fortsätter att skriva här på bloggen. Fast jag vill ha bildbevis före jag ska tro dig ;)

      Radera
  4. Om en kille kommer i din mun, sväljer du satsen eller spottar du ut kletet ? Kan du beskriva hur det smakar egentligen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får nog svara att det varierar. Både om jag sväljer och hur det smakar. Smakar inte så jättemycket, men ibland kan det vara mer salt och ibland mer sött. Förut svalde jag oftare. Ibland kan det bli lite för mycket i munnen och då känns det svårare att svälja då det kan vara rätt tjockt och kladdigt.

      Radera