lördag 17 augusti 2024

Fantasier om sprut

Skönt med helg även om vädret är som det är. Det är nog bara att acceptera att dom soliga dagarna man kunde gå i bikini är över för den här gången. Får drömma mig bort och tänka på en solsemester istället :)

Senare idag blir det en annan liten tripp då jag ska iväg och träffa släkt. Två av mina yngre kusiner kommer vara där. Dom är stora nu och vad jag förstod hade ena kanske sin pojkvän med sig.

Jag kom att tänka på det. För några år sedan sov dom över hos mig i några dagar och efteråt hittade jag ett par kvarglömda trosor i lägenheten. Jag hade tänkt lämna tillbaka dom men istället så la jag ut en annons och sålde dom.

Kommer ihåg hur snuskigt det kändes att göra en sån sak. Att sälja ett par gulliga trosor som en ung tjej hade använt och dessutom utan hennes vetskap. Det liksom flirtade och retade mina fantasier då jag själv tycker det är spännande med rosa, sött och det förbjudna.

Killen håller på att packa och är på väg till sina kompisar över dagen så vi ses väl ikväll. Däremot fick jag en rejäl omgång igår kväll då vi fortsatte utforska vad min våta fitta klarar av.

Återigen fick jag onanera framför honom och sticka in flera fingrar. Därefter ville han ta mig i doggy och missionären innan det blev byte till den uppblåsbara dildon.

Den är helt klart större än hans och efter 2-3 pump så spänner det ordentligt. Så lät den uppblåsbara vara inne i mig och samtidigt så smekte han mig över klitoris så jag fick orgasm.

Min snuskiga fantasi handlade om känslan av att ha den där stora kuken i mig som verkligen spännde mot fittläpparna och inne i mig. När en kille kommer så brukar jag kunna känna det, då kuken blir hårdare och styvare. Så min fantasi just när jag kom handlade om just den känslan. Hur det hade känts om en stor fyllde mig och då växte ytterligare när han sprutar.

Ja jag vet. Jag har lite snuskiga fantasier ibland och jag hoppas det är okay här på bloggen :)




5 kommentarer:

  1. Ja tråkigt när det börjar kännas som sommaren och värmen lider mot sitt slut..
    Oj ja det lät ju lite spännande och förbjudet med trosorna 😉
    Mm lät härligt, och alltid lite upphetsande att läsa om dina fantasier ☺️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fortsätt läsa! Det dyker upp ett och annat här på bloggen. Ibland lite för avslöjande kanske.

      Radera
    2. Alltid LIKA upphetsande, skulle det ju stå 😃
      Klart jag kommer fortsätta läsa, läst din blogg länge och alltid härligt när man ser det kommit nytt inlägg 😍

      Radera
  2. Den där fittan hade man gärna sprutat i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snuskis! Då blir det ju helt blött i trosorna...

      Radera