söndag 18 augusti 2024

Oskyldiga blickar

Mina två yngre kusiner var på plats igår. Förut var dom kids och dom kändes så små och unga, men nu känns det som att båda är vuxna.

Den äldre av dom hade med sin kille och dom såg så kära ut. Jag kunde inte låta bli att tänka på vad ett nyförälskat par hittar på.

Jag kan bara gissa att det blir en del trevande och utforskande. Hoppas det går bra för dom.

Det var även intressant att observera den yngre kusinen. Jag kunde se hur hon vid flera tillfällen tittade på sin äldre syster och hennes kille. Jag tror allt hon var lite avundsjuk.

Vet att jag själv tittade och ibland även fantiserade om vissa av mina kompisars killar när jag var i den åldern. Ibland var jag nog lite avundsjuk, men oftast var det mest nyfikna tankar och fantasier. Hur skulle det vara? Hur skulle det kännas? Undrar hur han...


Idag bjuder även på en bild hämtad från foton som ingår i min senaste bildserie med nakenfoton. Denna gjorde jag om till svartvitt och la till hjärtan. Bildserien däremot är i färg och där har jag på mig ett par barnsliga Hello Kitty trosor som blir blöta.

11 kommentarer:

  1. Vilka tankar och fantasier 😉
    Härlig bild på dina sexiga bröst, man blir ju väldigt sugne att suga, nasa och leka med tungan på dina styva bröstvårtor 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantasier har nog dom flesta. Några mer oskyldiga än andra...

      Radera
  2. Ja du. Fina tuttar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Verkar vara många som gillar bröst ;)

      Radera
  3. Svartvitt är finaste

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan bli väldigt fint. Brukar oftast använda svartvitt om det inte är mina bilder men den här gången är det mina bröst på bilden i alla fall.

      Radera
  4. Mina bilder är oftast svartvitt

    SvaraRadera
  5. Jag blir kåt av att läsa dina upplevelser, men nu va d länge sen, du har väl inte lagt ner va?? Fortsätt att skriva riktigt sexiga saker❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett tag sedan jag skrev på bloggen. Haft kontakt med några över mail istället. Men jag har inte slutat skriva. Ska se om jag hittar något smaskigt att skriva om snart ;)

      Radera
  6. Hej Josefin,
    Det var så länge sedan du lade ut något inlägg nu på bloggen. Kan du inte berätta något spermadrypande och kladdigt som du har upplevt ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant och helt rätt. Det var länge sedan jag skrev något på bloggen. Sperma och kladdigt säger du? Det kanske hade varit något att skriva om. Jag har ju tidigare skrivit nån sexnovell med inslag av det.

      Radera