onsdag 7 augusti 2024

Fascination av stora kukar

Mina träffar med stora killen som blev av under min Stockholmsresa före sommaren har gett mersmak och något jag utforskat på sista tiden.

Att jag kallar han för stora killen beror ju på att han är en lång och ganska bred kille med en hel del muskler. Däremot är han även stor där nere.

Storleken på en killes kuk har väl diskuterats otaliga gånger och jag upplever inte att jag varit så fäst eller fascinerad av just en stor kuk. Så klart får den inte vara alldelens för liten - något jag varit med om i mina yngre dagar. Fast det är en annan historia.

En lagomt stor kuk duger alldelens utmärkt och det handlar mer om hur killen är i övrigt och hur han kan använda fingrar, tunga och kuken för att göra det skönt för mig.

Samtidigt som jag säger att jag inte varit direkt fascinerad av storleken på en kuk - så får jag samtidigt erkänna att det något kittlande med tankar om en stor kuk.

Under sommaren har jag och killen provat några nya saker. Bland annat har han bett mig att pulla mig själv med flera fingrar medan han sett på. Vilket gav en snuskig och förnedrande känsla. Att han såg på medan jag, med särade ben, kämpade med att få in ytterligare ett finger i min fitta.

Han har även pullat mig med flera fingrar och vi har provat gränserna lite, fast utan att göra något extremt som att töja eller liknande. Tror det heter så? Vet faktiskt inte, då det är nya saker för mig.

En leksak som kommit till användning är min uppblåsbara bruna dildo. Den man kan pumpa upp med en liten handpump. Efter 3-4 pumpningar så fyller den upp mig väldigt bra vill jag lova ;)



12 kommentarer:

  1. Det lät ju väldigt härligt ☺️
    Förstår din kille, är ju väldigt härligt och upphetsande att titta på när tjejen leker med sig själv 😍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en speciell känsla när vi gjorde det första gången. Att han bara tittade på. Kändes väldigt snuskigt och förnedrande på ett speciellt sätt. Att sitta där med särade ben och jag ansträngde mig extra mycket för att få in det där extra fingret.

      Radera
    2. Jo det förstår jag, är ju lite extra pirr första gången 😊 Va härligt, hoppas han uppskattade det och gav dig en härlig belöning för du va så duktig ☺️

      Radera
    3. Visst blev det en fortsättning efteråt med mer vanligt sex ;)

      Radera
  2. Jossan. Brukar du få sk sprutorgasmer? I så fall kan ni ju turas om och spruta varandra i ansiktet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det får jag inte. Vid något enstaka tillfälle har jag fått en våt orgasm vid sex. Däremot händer det då och då när jag använder min Satisfyer leksak. Finns video på det *blink*

      Radera
    2. Är dessa orgasmer skönare än vanliga?

      Radera
    3. Alltså... grejen är den att det bara "kommer" utan direkt förvarning. Ibland bara sker det. Svårt att säga om det är skönare, då dom ofta kommer i samband med en skön orgasm.

      Radera
  3. Härliga Josefin <3 Låter som ni haft en trevlig sommar med en del experiment. Nyfiken fråga....hur många fingrar klarar din härliga fitta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beror på vem som provar. Jag har ganska små händer, däremot är det lite svårt att komma åt. Fick in fyra från varje hand förutom tummarna.

      Radera
  4. Härligt, jag älskar när det blir riktigt vått och man kan glida in med fler fingrar. Jag har fått in fyra fingrar på tjejen, märker att hon tycker om när det spänner upp hålet. Vad är det för uppblåsbar dildo du har? Har du länk till var man kan köpa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte var jag köpte den. Det finns lite allt möjligt på nätet. Du ser på bilden hur den ser ut. Finns även video till försäljning när jag använder den.

      Radera