fredag 9 augusti 2024

Stora leksaker

Av ren nyfikenhet sökte jag efter dildos på nätet. Har egentligen inte varit så fascinerad av större dildos eller dom som är naturtrogna. Utan jag har istället varit mer nyfiken på söta leksaker som ger sköna vibrationer.

Men nu har det ändrats - i alla fall för stunden.

Det finns allt möjligt om man söker. Många är på tok för stora för vad jag tror att jag klarar av, men jag kan ändå inte låta bli att bita mig i läppen och fantisera lite.


En ordentlig kuk, naturtrogen och modell större. Sugpropp i botten gör att den går att rida, då man kan fästa den lätt så att den står upp. Jag vet då jag provat ;)


Ytterligare en naturtrogen men ordentlig grov och ådrig. Riktigt snuskigt och får det att pirra till av tanken av att det kanske finns dom där ute som döljer sånna här monster i byxan. 

Mer i min stil! Rosa och gulligare, även om storleken är något helt annat. Det kanske hade varit något jag vågat prova? ;)
En uppblåsbar dildo. Den påminner ganska mycket om den jag redan har. Gillar hur den glänser och gissar att den skulle glänsa ännu mer efter att den glidit in i mig.

2 kommentarer:

  1. Oj, riktigt härliga ser dem ut. Hur stor tror du att du kan klara av? Har du mätt någon gång?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klarar mer än man tror. Men kräver lite uppvärmning. Min uppblåsbara blir ju väldigt grov efter bara några pumpningar. Tror jag har nån video på det.

      Radera