lördag 28 november 2020

Återblickar

Det händer ganska mycket spännande saker bakom stängda dörrar och i hemlighet. Både stora och små saker. Jag brukar ju berätta här på bloggen om mina äventyr och ibland får jag ju även höra berättelser från er läsare.

Vissa saker jag får ta del av är nog lite för otroliga för att vara sanna, men det är ändå svårt att låta bli att fantisera. 

Att få ta del av tankar, idéer och sexminnen är väldigt spännande och en del saker jag fått höra har jag även provat på eller i alla fall hämtat inspiration från.

Det behöver inte alltid vara långa berättelser där allt är grundligt beskrivet. Så jag tänkte faktiskt prova att skriva några kortare inlägg om egna sexminnen.

3 kommentarer:

  1. Onanerade i provhytten på jobbet innan butiken öppnade planen var att en till skulle vara med men fick bli lite egen tid//P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Extra spänning med risk att bli upptäckt. Det verkar många gilla. En till som skulle vara med? Nån som visste vad du gjorde i provhytten?

      Radera
    2. Ja planen var att vi skulle vara 2 st men vab stoppade det tyvärr men skickde en bild

      Radera