fredag 20 november 2020

Sex med fontänorgasm

Sex är aldrig fel och som tur är så behöver jag inte vara utan när jag känner att jag behöver det :)

Den här gången blev det i sovrummet som så många gånger tidigare. Vi tog fram Satisfyer-leksaken och den fick hjälpa till som lite uppvärmning. Jag har upptäckt att den känns bäst med lite glidmedel och sen när man kommit igång, då sköter det sig själv. Ja, ni förstår vad jag menar.

Killen tittade på och sen var det ombytta roller,  då han fick ligga tillbakalutad och jag stod på knä i sängen och tog honom i min mun. Sög honom en stund och försökt mig även på att ta så mycket jag klarade av i munnen. Vilket är något han uppskattar.

Sen fick jag ligga ner och han utforskade och kände om jag var redo med ett finger. Därefter la han sig över mig och långsamt kunde han tränga in i mig och jag kände varje cm som sakta fyllde mig.

Vi hade sex i missionären och bytte till leksaken en stund, innan han åter igen kom in i mig.

Sen provade jag leksaken på nytt, medan han satt nedanför mig i sängen och tittade på. Var otroligt skönt och pirrigt att ha en åskådare på det sättet. Sen for mina tankar iväg och innan jag hann uppfatta det så krampade min fitta i en orgasm.

Det var inte heller en vanlig orgasm utan den här gången var det en riktig fontänorgasm. Då det hela skedde utan förvarning så fick killen rädda situationen lite genom att skydd sängen med täcket. Samtidigt som jag var mitt i min orgasm så kunde jag höra hur det liksom "sprutade" ur mig.

Det konstiga var att det hela liksom kom utan förvarning. Orgasmen var nog på väg, men det hela gick så snabbt och det var inte direkt väntat att det skulle bli en sån orgasm och dom mängderna.

Efter det så fortsatte han att knulla mig i missionären och min fitta var helt plaskvåt. Jag fick även bli knullad med benen lyfta upp mot taket. Därefter så drog han sig ur mig och i samma ställning så runkade han och sprutade ner över mig där jag låg i sängen så att jag blev ganska så nerkladdad över brösten, halsen och hakan.

Det hade varit häftigt att vara mer medveten att en sån här orgasm kommer och kanske kunna se. Sen vill man ju inte blöta ner hela sängen heller. Hur som helst är det något jag vill utforska mer om.





3 kommentarer:

  1. Fan vad sexigt älskar fontän orgasm. Jag har rakad skalle och hade lämnat lite hår på någon millimeter hår. Träffade en kvinna på ett forum som ville gnida sin fitta mot mitt huvud. Eftersom det fanns lite stubb kvar så river det i fittan. Hennes fitta flödade över mitt ansikte. Hon sprutade mycket. Saften skickade jag i mig och slickade hennes fitta också. Fick ej knulla henne eftersom hon är gift. Men fan vad gött det var med en gift kvinnas fittsaft. Jag gick hem. Med torkad fittsaft i ansiktet. Duschade inte på än gång för jag vile njuta av saften länge. Gott smakade denna gifta kvinnas fitt juice. //Gubbkuken. Ps. Älskar slicka ung fitta.

    SvaraRadera
  2. Lät härligt. Du skrek väl högt då du sprutade?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är det som var grejen. Det var en skön och härlig orgasm, men själva fontänorgasmen gjorde det inte annorlunda förutom att det sprutade.

      Radera