lördag 28 november 2020

Längst bak i bussen

Första gången jag gjorde något sexuellt med hög risk att faktiskt bli upptäckt var på en buss.

Jag var tillsammans med en kille och det hela var väldigt nytt. Vi åkte länstrafikbussen och satt längst bak i bussen. 

Det var en ganska lång resväg och jag hade lagt mig ner i hans famn med huvudet.

Då vi båda var ganska inställda på att "nåt" skulle hända när vi kom fram eftersom vi skulle få vara ensamma så var vi nog båda ganska pirriga och småkåta.

Iaf så stannade bussen flera gånger det blev färre och färre i bussen. När jag hade legat och slumrat i hans famn ett längre tag så upptäckte jag ju att han var hård. 

Man kan nog kalla det förspel, men det var ganska utdraget innan vi hade lyckats öppa upp hans byxor och jag fortsatte att ligga ner i hans famn men nu sög jag hans kuk. Tillslut så kom han i min mun.

Vi hade typ hånglat några gånger innan och haft sex en gång. Så han var nog väldigt nöjd med att få den upplevelsen längt bak i bussen.



2 kommentarer:

  1. Så himla härligt att få spruta i munnen under en avsugning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har förstått att det är en bra avslutning på något skönt ;)

      Radera