tisdag 24 november 2020

Bildserie - Superman/Supergirl

Bilder från en bildserie där jag har på mig ett både trosor och BH med Superman-tryck. Finns även ett filmklipp från samma tillfälle.


Jag leker med tre olika leksaker, bland annat min lila jellydildo och buttpluggen med en skimrande diamant på toppen.


Bilden ovan är ett smakprov och totalt är det 37 stycken bilder i bildserien. 

1 bildserie = 70:-
5 bildserier = 250:-

Maila mig på finajosefin@hotmail.com om du vill köpa härliga och snuskiga bilder av mig.

4 kommentarer:

  1. Skönt med stimulans i rumpan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min lilla buttplug är bra storlek, annars så gillar jag när killen rör mig lite där (men bara lite) när vi har sex i missionären. Fått många orgasmer så.

      Radera
  2. Äger din sambo några leksaker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi har en Satisfyer Men (tror jag den heter).

      Radera