söndag 29 november 2020

Första porrfilmen

Min första porrfilm och då menar jag inte när jag medverkar själv ;)

När jag bodde hemma så hade vi ganska länge kvar en videobandspelare och en hel del inspelade filmer.

Bland annat hade vi turen att få en känd musikalfilm inspelad från några bekanta som hade betalkanalerna före vi hade.

Jag såg filmen många gånger och just det bandet hade en hemlighet. Inspelningen var startad och sen hade den fått gå tills bandet var slut. Så först kom musikalen, sen en annan film och sen hade klockan passerat midnatt. 

Det var ju då porrfilmerna började! Så sista 30-40 minuterna av bandet var en barnförbjuden film.

Så det var så en väldigt ung Josefin fick se sin första porrfilm. Jag kommer ihåg att dom var hårigare än vad dom är nu för tiden. Jag kommer tydligt ihåg en av scenerna när en av herrarna får utlösning och tjock sperma väller ut över hennes bröst och bh. 

Vet inte varför men just den scenen när han stönar gör mig fortfarande kåt när jag tänker på det.



4 kommentarer:

  1. Kollar du mycket på porr nuförtiden? Kollar din kille?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det händer ibland för oss båda. Är ju rätt skönt att ha en egen stund också ibland. Passar bra då man är ensammen hemma.

      Radera
  2. Har du spelat in många filmer med dina killar genom åren. Har du sparat dem? Tittar du ibland på dem och minnas alla sköna knull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har fotat en massa och det finns flera bildserier med allt från posering, onani, sex, sperma med mera. Har även spelat in några filmklipp, men det är mkt svårare. Jag tcker bilderna blir vackrare/bättre.

      Radera